مطالب مرتبط:
رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور 
هشدار رگبار و صاعقه در بیشتر استانهای کشور
بارش باران در این مناطق کشور | پیش بینی رگبار و رعد و برق در این نواحی
رگبار و رعد و برق در شمال غرب، دامنه های زاگرس و جنوب شرق کشور
رگبار و رعد و برق در شمال غرب، دامنه های زاگرس و جنوب شرق کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 09:102024-06-08اجتماعي

رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد و دوشنبه کمی ابری، - از بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک و احتمال رگبار باران با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از  وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور همچنین ورود گرد و خاک به ایران از مرزهای غربی طی دوشنبه(21 خرداد) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: طی پنج روز آینده در شمال غرب کشور گذر متناوب امواج کم دامنه تراز میانی جو پیش بینی می شود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار و آرام مستقر خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه (19 و 20 خرداد) در مناطقی از شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی واقع در استان های همدان، مرکزی و جنوب قزوین همچنین در جنوب شرق کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.


برچسب ها: پیش بینی - سازمان هواشناسی - رگبار و رعدوبرق - مدیریت بحران - کشور - سازمان هواشناسی کشور - احتمال رگبار باران
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور

رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور