مطالب مرتبط:
ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز شنبه
ایران مقابل فشارهای سیاسی از حقوق مسلم خود کوتاه نمی آید
کمالوندی: ایران مقابل فشارهای سیاسی از حقوق مسلم خود کوتاه نمی آید
ایران مقابل فشارهای سیاسی از حقوق مسلم خود کوتاه نمی آید
ایران مقابل فشارهای سیاسی از حقوق مسلم خود کوتاه نمی آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 13:252024-06-06اجتماعي

سامانه بارشی جدید به ایران می آید


براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، اولین موج جدید بارش های نیمه دوم خردادماه از شنبه وارد کشور خواهد شد که این سامانه برای نواحی شمال غربی، دامنه های زاگرس و نوار شمالی کشور پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز (پنجشنبه، هفدهم خردادماه) در برخی نقاط استان های کردستان، همدان، مرکزی، قم، یزد، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، اصفهان، چهار محال و بختیاری، شرق گیلان، مازندران، ارتفاعات استان های قزوین، البرز و تهران رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

جمعه و شنبه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، غرب یزد، برخی نقاط استان های کرمان و هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق فارس و یکشنبه (20 خرداد) در شمال غرب برخی نقاط غرب و استان های واقع در دامنه های مرکزی زاگرس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

همچنین، آسمان تهران فردا صاف، بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، احتمال رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد جمعه (18 خرداد) صاف تا قسمتی قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حد


برچسب ها: پیش بینی - ارتفاعات - شمال غرب - استان - شمال - بینی - شنبه
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید به ایران می آید

سامانه بارشی جدید به ایران می آید