مطالب مرتبط:
زنجبیل برای این گروه ممنوع!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 21:352024-06-10سياسي

لجن پراکنی ممنوع!


رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کردند «در این حرکت عظیمی که انجام می گیرد، - رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کردند در این حرکت عظیمی که انجام می گیرد، در رقابتهای پیش روی انتخاباتی بین نامزدها، اخلاق حاکم باشد؛ بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی کند، به آبروی ملّی هم لطمه میزند.

صحنه انتخابات صحنه عزّت و حماسه است، صحنه رقابت برای خدمت است، صحنه کش وواکش برای به دست آوردن قدرت نیست.

برادرانی که وارد میدان مبارزه انتخاباتی و رقابت انتخاباتی می شوند، این را به عنوان یک وظیفه بدانند؛ آنها به وظیفه شان عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه KHAMENEI.

IR توصیه های رهبر انقلاب به نامزدهای انتخابات و هواداران آن ها درباره رعایت اخلاق انتخاباتی را بررسی کرده که مشروح آن به شرح زیر است: در این حرکت عظیمی که انجام می گیرد، در رقابت های پیش روی انتخاباتی بین نامزدها، اخلاق حاکم باشد؛ بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی کند، به آبروی ملّی هم لطمه میزند.


برچسب ها: انتخابات - سالگرد ارتحال حضرت امام - رهبر انقلاب اسلامی - رهبر انقلاب - حضرت امام خمینی - انتخاباتی - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

لجن پراکنی ممنوع!

لجن پراکنی ممنوع!