مطالب مرتبط:
فوری/ اقدام ضدایرانی تازه تروییکای اروپا/ ارسال نامه مهم به شورای امنیت
نامه ایران به شورای امنیت در پاسخ به گزارش تروییکای اروپایی
نامه تروییکای اروپایی به شورای امنیت درباره موارد نقض برجام از سوی ایران + جزییات
خوشحالی تروییکای اروپا از تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حکام
نامه ایران به شورای امنیت درباره قطعنامه شورای حکام آژانس اتمی: این ادعا که برنامه هسته ای ایران به نقطه بحرانی و غیرقابل برگشت رسیده، این ادعا که فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی است، کاملاً نادرست و بی اساس است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1403 ساعت 11:202024-06-07بين الملل

اتهام زنی تروییکای اروپا به ایران در نامه ای به شورای امنیت


تروییکای اروپایی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل، بدون در نظر گرفتن حق مشروع ایران برای انجام دادن اقدامات جبرانی در قبال بدعهدی های طرفین توافق هسته ای (برجام) مدعی شدند که ایران در حال نقض تعهدات خود ذیل این توافق است.

- تروییکای اروپایی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل، بدون در نظر گرفتن حق مشروع ایران برای انجام دادن اقدامات جبرانی در قبال بدعهدی های طرفین توافق هسته ای (برجام) مدعی شدند که ایران در حال نقض تعهدات خود ذیل این توافق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تروییکای اروپا (آلمان، فرانسه و انگلیس) در ادامه اتهام زنی ها به ایران، نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل نوشته و در آن مدعی نقض تعهدات ایران در توافق هسته ای شدند؛ اقدامی که دیپلمات ها، روز پنج شنبه مدعی شدند هدف فشار آوردن به ایران برای حل وفصل دیپلماتیک این مسئله و پرهیز از اعمال دوباره تحریم های سازمان ملل را دنبال می کند.

تروییکای اروپایی، اخیرا، پیش نویس قطعنامه ای را به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه کرد که روز چهارشنبه با 20 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تصویب شد.

به گفته دیپلمات ها، در این قطعنامه از ایران خواسته شده تا درباره ذرات اورانیوم کشف شده در 2 سایت توضیح دهد، همکاری با آژانس را بهب


برچسب ها: شورای امنیت سازمان ملل - تروییکای اروپا - شورای امنیت - ایران - توافق هسته ای - تروییکای اروپایی - توافق هسته
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی تروییکای اروپا به ایران در نامه ای به شورای امنیت

اتهام زنی تروییکای اروپا به ایران در نامه ای به شورای امنیت