مطالب مرتبط:
کلاهبرداری 1500 میلیارد ریالی با ترفند فروش حواله خودرو
انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی فروش حواله خودرو در مازندران
فوری/آغاز دور جدید فروش ایران خودرو ویژه خرداد | حراج بزرگ ایران خودرو با محصولات پرطرفدار زیر قیمت بازار
فروش فوری خودرو کوییک در سامانه | اطلاعیه مهم برای خریداران برلیانس و ساندرو در سامانه یکپارچه
ری را و دنا جوانان ایران خودرو به زودی به فروش می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 21:152024-06-01حوادث

کلاهبرداری با فروش حواله خودرو


فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی با ترفند فروش حواله خودرو به ارزش 1500میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی با ترفند فروش حواله خودرو به ارزش 1500میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر کلاهبرداری از آن ها با ترفند فروش حواله خودرو در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان مشخص شد، افرادی زیر پوشش یک شرکت بازرگانی خودرو اقدام به فروش حواله فروش خودرو کرده اند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی بیش از 70 شاکی در این پرونده کلاهبرداری، افزود: در این خصوص زوج متهم که از اعضای اصلی پرونده هستند در عملیات مشترک پایگاه پلیس آگاهی مرکز استان و پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار مفخمی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی از کشف کلاهبرداری 1500 میلیارد ریالی در این پرونده خبر داد و افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند همچ


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - حواله خودرو - استان مازندران - کلاهبرداری - کلاهبرداری میلیاردی - شهرستان ساری
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با فروش حواله خودرو

کلاهبرداری با فروش حواله خودرو