مطالب مرتبط:
خدمت ماندگار با جهاد آبرسانی در خراسان جنوبی
فضاپیمای مرموز چین یک شیء عجیب را در مدار زمین رها کرد!/ عکس
خدمت ماندگار با جهاد آبرسانی در خراسان جنوبی + فیلم
ببینید | نجات دروازه استقلال با واکنش دیدنی حسینی؛ جیمی جامپ به زمین رفت
وزیر جهاد کشاورزی از تولید سالانه 130 میلیون تن محصول کشاورزی در کشور خبر داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 13:152024-05-29سياسي

جهاد دانشگاهی مانند گذشته بر انجام کارهای بر زمین مانده تمرکز کند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در نهادی مانند جهاد دانشگاهی با توجه به ساختارهای موجود برای رسیدن به اهداف، نیاز به خودگردانی کامل است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در نهادی مانند جهاد دانشگاهی با توجه به ساختارهای موجود برای رسیدن به اهداف، نیاز به خودگردانی کامل است.

آیت الله علی خاتمی امروز (چهارشنبه، 9 خرداد ماه) در دیدار با رییس جهاددانشگاهی و هیأت همراه، با بیان اینکه ورود به عرصه های مختلف و استراتژیک توسط این نهاد اهمیت دارد، اظهار کرد: با توجه به توانی که بین جهادگران جهاد دانشگاهی وجود دارد، باید تلاش شود مانند گذشته به امور بر زمین مانده توجه لازم شود و قطعاً می توان با تلاش جهادگران جهاد دانشگاهی شاهد رونق در این بخش ها بود.

وی بیان کرد: ایجاد نوآوری در حوزه های مختلف مانند نانو، در جهاد دانشگاهی جزو اقداماتی است که مانند گذشته می توان به آن توجه کرد و حاصل همه این اقدامات، ایجاد امید در جامعه است، چون کارهایی که در این نهاد انقلابی شاهد به ثمر رسیدن آن هستیم، توسط جوانان همین مرز و بوم انجام می شود.

او به فعالیت جهاد دانشگاهی استان زنجان اشاره کرد و گفت: استفاده از توان جوانان استان و بهره گیری از دانش فنی آنها در اجرای ماموریت ها و پروژه ها می تواند گام موثری در توسعه استان باشد.


برچسب ها: جهاد دانشگاهی - نماینده ولی فقیه در استان - جهاد - نماینده ولی فقیه - استان زنجان - آیت الله علی خاتمی - جهادگران
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی مانند گذشته بر انجام کارهای بر زمین مانده تمرکز کند

جهاد دانشگاهی مانند گذشته بر انجام کارهای بر زمین مانده تمرکز کند