مطالب مرتبط:
50 هکتار از اراضی ملی پلدختر در آتش سوخت
تشکیل قرارگاه مقابله با آتش سوزی اراضی ملی در پلدختر
کشت گیاهان دارویی در 2 هزار هکتار از اراضی خوزستان
رفع تصرف 300 متر از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام
99 درصد اراضی ملی کشور حدنگاری شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 17:502024-06-08اقتصادي

تصویب 25 طرح گردشگری در اراضی ملی بالای 10 هکتار


مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بررسی و تصویب 25 طرح گردشگری در اراضی ملی بالای 10 هکتار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد تجری در این باره گفت: با توجه به نقش صنعت گردشگری در توسعه پایدار و افزایش درآمدهای اقتصادی، بهره مندی از اراضی ملی در توسعه، این صنعت یکی از اولویت های حوزه سرمایه گذاری به شمار می آید که با فعالیت مستمر کارگروه تخصصی مربوطه در معاونت گردشگری، بررسی و تصویب تعداد 25 طرح گردشگری در اراضی ملی بالای ده هکتار در دولت سیزدهم محقق شده است.

او با بیان اینکه از بین 25 طرح مذکور، تعداد 2 طرح گردشگری از اراضی در سال 1403 به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع تصمیم گیری در زمینه اراضی ملی و بهره مندی آن طبق اصول و ضوابط حفظ و پایداری منابع در بخش گردشگری، کلیه ملاحظات طبق مصادیق تعریف شده در آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر آنها، اعمال گردیده و سرمایه گذاران مکلف خواهند بود در 36 ماه پروژه را به بهره برداری برسانند.

مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری گفت: بر مبنای رأی نهایی کارگروه تخصصی بررسی اراضی بالای 10 هکتار که به صورت مستمر با حضور سرمایه گذار، نمایندگان استانی و به مدیری


برچسب ها: گردشگری - اراضی ملی - طرح گردشگری - اراضی - بررسی و تصویب - سرمایه گذاری - گردشگری و صنایع دستی
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 25 طرح گردشگری در اراضی ملی بالای 10 هکتار

تصویب 25 طرح گردشگری در اراضی ملی بالای 10 هکتار