مطالب مرتبط:
دشمن به بهانه مسائل هسته ای دنبال اثرگذاری بر انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 12:352024-06-05اقتصادي

بهانه ای به نام قطعنامه!


برخی فعالان بازارهای مالی که هر از گاهی دنبال سوژه ای برای ایجاد التهاب هستند، از چند روز قبل بهانه جدیدی دست و پا کرده اند تا شاید بتوانند یک بار دیگر از مردم نوسان گیری کنند.

- برخی فعالان بازارهای مالی که هر از گاهی دنبال سوژه ای برای ایجاد التهاب هستند، از چند روز قبل بهانه جدیدی دست و پا کرده اند تا شاید بتوانند یک بار دیگر از مردم نوسان گیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظاهرا قرار است چند کشور تروییکای اروپایی در جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قطعنامه ای علیه ایران به بهانه عدم همکاری در زمینه هسته ای پیشنهاد کنند.

دلالان بویژه در بازار ارز که ماه ها است از ثبات بازار ارز سرخورده شده اند، در حال القای این موضوع هستند با تصویب این قطعنامه، اقتصاد ایران کن فیکون می شود.

حال آن که اقتصاد ایران بویژه در 9 ماه گذشته بحران هایی را پشت سر گذاشته که یک بیانیه سیاسی در برابر آنها شوخی محسوب می شود.

طوفان الاقصی، حمله تروریستی کرمان و پاسخ موشکی ایران به تروریست ها در سه کشور منطقه، حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ بی سابقه ایران به اسراییل و به تازگی شهادت رییس جمهور از جمله مهم ترین تحولات داخلی، منطقه ای و بین المللی در کمتر از یک سال اخیر بوده اند که هیجانات اقتصادی آنها در بازارهای مالی خیلی زود تخلیه


برچسب ها: آژانس بین المللی انرژی اتمی - بازارهای مالی - اقتصاد ایران - قطعنامه - آژانس بین المللی انرژی - بازار - بهانه
آخرین اخبار سرویس:

بهانه ای به نام قطعنامه!

بهانه ای به نام قطعنامه!