مطالب مرتبط:
تقی آزاد ارمکی: مردم قهر کرده اند و آشتی ملی اراده می خواهد/ لازم است از سوی حاکمیت به زنان احترام گذاشته شود/ باید مردم را به رسمیت شناخت و در این صورت حزب هم ظهور می کند/ راه نجات کشور «توسعه» است
قوه قضاییه: ادعاهای شکل گرفته پیرامون اجرای احکام قطعی «صبا آذرپیک» و «یاشار سلطانی» با توجه به مشی و استقلال قوه قضاییه فاقد هرگونه اعتبار است/ پرونده ای برای روزنامه هم میهن با توجه به انتشار مطلبی سوال برانگیز در مورد رییس جمهور شهید تشکیل شد
روحانی:رییس جمهور منتخب باید برای 10 مسئله راه حل داشته باشد
صنایع فراوری پسته در منطقه آزاد ماکو راه اندازی شود
هشدار هواشناسی مازندران: سیل در راه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 22:352024-06-12سياسي

تاکید رییس کل دادگستری مازندران بر تسریع در اجرای آزاد راه قائمشهر-نکا


رییس کل دادگستری مازندران تسریع در پروژه آزاد راه قائمشهر-نکا را مورد تاکید قرار داد و این طرح را برای توسعه استان مهم دانست.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران تسریع در پروژه آزاد راه قائمشهر-نکا را مورد تاکید قرار داد و این طرح را برای توسعه استان مهم دانست.

عباس پوریانی امروز،23 خرداد در سفر یک روزه به شهرستان قائمشهر با مردم و امام جمعه این شهرستان دیدار داشت و از پروژه های عمرانی قائمشهر نیز بازدید کرد.

رییس دادگستری مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش دادگستری در اجرای این پروژه اظهار کرد: ایجاد موانع که ممکن است توسط صاحبان ملک ایجاد شود، دادگستری تمام توان خود را در بحث تملک ها انجام خواهد داد.

وی افزود: تغییر کاربری برای موضوعاتی که در زمین های کشاورزی وجود دارد و برای کسی که می خواهد اقدام به افتتاح گلخانه کند منعی نداشته و این نوید را به مازندرانی ها بدهیم که طبق تبصره 4 قانون این موضوع را که نقص فنی در قانون بود اصلاح شد.

پوریانی یادآور شد: تولیدات کشاورزی وگلخانه در اصلاح این قانون مشکلی ندارد و نیاز به اخذ مجوز تغییر کاربری از جهاد کشاورزی نیست.

وی گفت: برای سهولت اجرای این قانون این موضوع در جلسه حفظ حقوق بیت المال و جلسه شورای اقتصاد مطرح خواهد شد تا موانع برای مردم برداشته شود.


برچسب ها: رییس کل دادگستری مازندران - دادگستری مازندران - دادگستری - رییس کل دادگستری - مازندران - قائمشهر - آزاد راه
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس کل دادگستری مازندران بر تسریع در اجرای آزاد راه قائمشهر-نکا

تاکید رییس کل دادگستری مازندران بر تسریع در اجرای آزاد راه قائمشهر-نکا