مطالب مرتبط:
فصلنامه بین المللی «آموزش زبان فارسی المصطفی» رتبه ISC دریافت کرد
آینده صنعت مرغ در سپهر بین المللی تامین امنیت غذایی
کواکبیان: قطعا ما طرفدار مقاومت در عرصه بین المللی هستیم/ روسیه و چین دوتا از رفقای ما هستند که خیلی راحت ما را می فروشند
رییس ستاد مردمی بین المللی صلح قالیباف منصوب شد
ببینید | پورمحمدی: در مسائل مختلف بین المللی هزینه می دهیم اما سودش را نمی بریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 08:052024-06-18سياسي

جایگاه مکران در شبکه ترانزیت و کریدورهای بین المللی


مکران در کریدور شرق به غرب اهمیت دارد/گوادر رقیب چابهار نیست/عواقب بی توجهی به مکران گریبانگیرمان می شود/ مسئله مکران مسئله حاکمیت است/ مکران را به مسئله ایران تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با آغاز ماراتن چهاردهمین دوره ریاست جمهوری توجه افکار عمومی به برنامه ها و سخنان نامزدهای انتخاباتی است تا ببینید اولویت های کشور از نظر آن ها چیست و چه برنامه ای برای توجه به این اولویت ها دارند.

خبرگزاری دانشجویان ایران نیز با هدف آگاهی بخشی در سلسله پرونده های مجزایی به اولویت ها و مسائل ایران می پردازد تا توجه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، هوادارانشان و مردم را به اهمیت این مسائل و راهکارهای حل آن جلب کند.

بیشتر بخوانید؛ گزینه جایگزین نفت در اقتصاد ایران مکران و شبکه ترانزیت در ایران و منطقه سواحل مَکُران به دلیل موقعیت و ویژگی های استراتژیکش از ابعاد مختلف ژئوپلیتیکی، ژئواستراتژیکی و ژئواکونومیکی دارای اهمیت فراوانی است.

هرچند از گذشته خیلی دور این منطقه در معرض رقابت ها و کانون توجه دولتمردان بوده اما پس از انقلاب اسلامی و به دلیل از سرگذراندن مقاطع مختلفی از جنگ تحمیلی و سازندگی به حاشیه رفته تا با تلنگر مقام معظم رهبری در سال 1387 اهمیت این منطقه به رخ کشیده شود و توسعه سواحل مکران باز هم مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها: نامزدهای انتخابات - مکران - ایران - خبرگزاری دانشجویان ایران - ریاست جمهوری - اولویت - نامزدهای انتخاباتی
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه مکران در شبکه ترانزیت و کریدورهای بین المللی

جایگاه مکران در شبکه ترانزیت و کریدورهای بین المللی