مطالب مرتبط:
شرح حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور از زبان رییس دفتر رییس جمهور
ببینید | شرح حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور از زبان رییس دفتر رییس جمهور
گام به گام تا محل سقوط بالگرد سید ابراهیم رییسی؛ گزارشی از سقوط رییس جمهور و هر چه بعد از آن رخ داد!
5 + 1
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 17:202024-05-21سياسي

شرح حادثه سقوط بالگرد رییسی از زبان رییس دفتر رییس جمهور

10 صبح در تبریز بر زمین نشستیم و در هوای صاف به محل ماموریت ها رفتیم.

- غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور: ما صبح روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 6 صبح از تهران عازم تبریز شدیم و ساعت 7.

رییس دفتر رییس جمهور درباره حادثه بالکرد حامل آیت الله رییسی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور که در آخرین سفر آیت الله شهید رییسی به آذربایجان شرقی حضور داشت، طی سخنانی درباره این سفر استانی و حادثه بالگرد حامل رییس جمهور گفت: ما صبح روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 6 صبح از تهران عازم تبریز شدیم و ساعت 7.

10 صبح در تبریز بر زمین نشستیم و در هوای صاف به محل ماموریت ها رفتیم.

وی افزود: ابتدا از پروژه ی مرزی و مسیر حمل و نقل بین المللی در آق بند بازدید کردیم.

بالگردهای در محل ماموریت فرود آمدند و حدود ساعت 9 صبح مجدداً از آق بند به منطقه خداآفرین و پایین دست سد قیز قلعه سی در هوای بسیار خوب حرکت کردیم و بالگردها فرود آمدند.

برچسب ها: رییس دفتر رییس جمهور - دفتر رییس جمهور - رییس جمهور - رییس - غلامحسین اسماعیلی - رییس دفتر - جمهور