مطالب مرتبط:
بهره برداری از 17 هزار تخت و 300 دستگاه پیشرفته پزشکی در دولت سیزدهم
بهره برداری از شرکت صنایع غذایی الیگودرز تا سه ماه آینده
بزرگترین بیمارستان مادر و کودک جنوب شرق کشور به بهره برداری رسید
گزارش تصویری | مراسم بهره برداری از خط راه آهن یزد اقلید
بزرگترین بیمارستان مادر و کودک جنوب شرق کشور به بهره برداری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 14:402024-06-02سياسي

بهره برداری از پنج فروند اسکله گردشگری در هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طی مراسمی با فرمان وزیر راه و شهرسازی بنادر بوموسی، سیریک و پنج فروند اسکله شناور به بهره برداری رسیدند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طی مراسمی با فرمان وزیر راه و شهرسازی بنادر بوموسی، سیریک و پنج فروند اسکله شناور به بهره برداری رسیدند.

بنادر بوموسی، سیریک و پنج فروند اسکله شناور از جمله طرح های شاخص دریایی و بندری بود که امروز یکشنبه 13 خرداد، همزمان با افتتاح هم زمان 27 طرح بندری و دریایی با دستور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و علی اکبر صفایی مدیرعامل و اعضای هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، این طرح ها با بیش از 27 هزار و 245 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این مراسم ضمن تشریح جزییات این هفت طرح به اقدامات صورت گرفته در بندر ابوموسی اشاره و اظهار کرد: این بندر چندمنظوره با هدف ارتقاء شاخص های بنادر محلی و تقویت زیرساخت های مردمی حوزه اقتصادی با 13 هزار میلیارد ریال اعتبار در ضلع غربی جزیره بوموسی احداث شده است.

حسین عباس نژاد با بیان اینکه با مساحت 11 هکتار پسکرانه و 15 هکتار حوضچه و 6 پست اسکله با قابلیت پهلوگیری شناورهای حمل کالای عمومی به ظرفیت 2هزار تن احداث شده


برچسب ها: بنادر و دریانوردی هرمزگان - بنادر و دریانوردی - وزیر راه و شهرسازی - بهره برداری - دریانوردی - راه و شهرسازی - هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پنج فروند اسکله گردشگری در هرمزگان

بهره برداری از پنج فروند اسکله گردشگری در هرمزگان