مطالب مرتبط:
ایران میزبان رقابت های رده های سنی اسکواش آسیا شد
تکلیف نهایی برگزاری لیگ برتر ایران با VAR روشن شد
رقابت شریک چینی ایران خودرو با رضوانی و هامر /عکس
برگزاری فصل جدید لیگ برتر ایران با VAR
حضور سفیر هند در جشنواره روز جهانی یوگا در ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 09:452024-06-19ورزشي

برگزاری رقابت های باشگاهی یوگا در ایران


مراسم روز جهانی یوگا امروز چهارشنبه 30 خرداد با حضور سفیر هند، رییس انجمن ورزش یوگا ایران و ورزشکاران این رشته در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم بزرگداشت روز جهانی یوگا امروز چهارشنبه 30 خرداد با حضور علی خلیلی، رییس فدراسیون ورزش های همگانی، سفیر هند آقای سرشت و نادر شکری رییس انجمن ورزش یوگا ایران هند، مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های همگانی و انجمن یوگا در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

علی خلیلی در این مراسم گفت: امروز 31 خرداد مصادف با روز جهانی یوگا نام گذاری شده و به همین مناسبت در جهت توسعه این رشته به عنوان یک ورزش تمرکز ذهنی، نشاط جامعه و سلامت جسم و روان سعی کردیم برنامه های متعددی در این رشته داشته باشیم.

وی با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران زن و مرد از این رشته افزود: این رشته به ویژه در بین زنان مورد توجه زیادی قرار گرفته است، بنابراین برای نظم دهی و سازماندهی این رشته سعی کردیم با تبدیل آن به یک ورزش، رقابت های لیگ یوگا را در سراسر کشور برگزار کنیم .

خلیلی همچنین از برگزاری رقابت های باشگاهی یوگا در سال جاری خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در ترویج ورزش همگانی این رشته گام موثری برداریم و در ارتقای سلامت جسم و افزایش فعالیت بدنی جامعه تاثیرگذار باشیم امسال بنا داریم که رقابت ه


برچسب ها: فدراسیون ورزش های همگانی - آکادمی ملی المپیک - ورزش - ورزش های همگانی - یوگا - رشته - ورزشکاران
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رقابت های باشگاهی یوگا در ایران

برگزاری رقابت های باشگاهی یوگا در ایران