مطالب مرتبط:
انتشار اوراق گواهی سپرده 30 درصدی و افزایش نرخ تامین مالی تولید
تشییع شهدای خدمت تداعی کننده روز عاشورا بود
انتشار اوراق گواهی سپرده 30 درصدی و افزایش نرخ تامین مالی تولید
9 هدف توسعه ای سپرده گذاری مرکزی در سال 1403
نرخ سود سپرده را رعایت کنید تا مجازات نشوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 09:052024-05-29سياسي

نباید بگذاریم عاشورا به فراموشی سپرده شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هر کاری که در هیات انجام می شود باید نیت خدایی داشته باشد و اگر قرار باشد کسی با شعری یا نوحه ای، - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هر کاری که در هیات انجام می شود باید نیت خدایی داشته باشد و اگر قرار باشد کسی با شعری یا نوحه ای، حرمت امام حسین(ع) را بشکند و مجلس عزاداری را دچار حاشیه کند، بی شک دچار خسران شده است.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار نمایندگان هیئات مذهبی استان یزد ضمن بیان این که باید در هیات اصل اعتقادی تشکیل هیئت مشخص شود، اظهار کرد: همه ما باید بدانیم که با چه هدفی عزاداری می کنیم و باید چه اصولی را رعایت کنیم.

وی با بیان این که برای زنده نگه داشتن آرمان های امام حسین(ع) عزاداری انجام می دهیم، افزود: برای این که ذکر خدا و یاد خدا از اذهان مردم پاک نشود، زحمات پیامبر اکرم(ص) فراموش نشود و اسلام زنده بماند، برگزاری مراسم عزاداری و روضه خوانی ضروری است.

امام جمعه یزد با اشاره به این که در ماجرای غدیر خم، اهداف پیامبر(ص) فراموش و حضرت علی(ع) خانه نشین شد، بیان کرد: این برای ما درس شد که برای امام حسین(ع) آنقدر عزاداری کنیم تا عاشورا همانند واقعه غدیر به فراموشی سپرده نشود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - امام جمعه یزد - عزاداری - آیت الله محمدرضا ناصری - امام جمعه - امام
آخرین اخبار سرویس:

نباید بگذاریم عاشورا به فراموشی سپرده شود

نباید بگذاریم عاشورا به فراموشی سپرده شود