مطالب مرتبط:
حمایت آمریکا از قطعنامه ضد ایرانی تروییکای اروپایی
واشنگتن پشت اروپا در آمد!/ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره پیش نوییس قطعنامه ضد ایرانی: نداشته باشید جهت مخالف متحدمان، عمل کنیم
فوری/ واکنش سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به پیش نویس قطعنامه ضدایرانی 3 کشور اروپایی/ پشت متحدانمان می ایستیم
واکنش سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به پیش نویس قطعنامه ضدایرانی 3 کشور اروپایی
واکنش آمریکا به اقدامات تروییکای اروپایی علیه ایران در شورای حکام آژانس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 16:402024-06-05سياسي

حمایت آمریکا از قطعنامه ضد ایرانی تروییکای اروپایی


نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی لورا هولگیت در اظهارات امروز خود در نشست شورای حکام با طرح اتهام تکراری عدم همکاری ایران، از قطعنامه ضد ایرانی تروییکای اروپایی حمایت کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی لورا هولگیت در اظهارات امروز خود در نشست شورای حکام مدعی شد با توجه به عدم همکاری ایران با آژانس و تعهد ما به اقدام جمعی در حمایت از آژانس و ان پی تی، ایالات متحده از این قطعنامه حمایت می کند.

اما مهم است که قطعنامه ها به یک استراتژی گسترده تر گره بخورند .

وی افزود این قطعنامه باید اولین گام در راهبردی با هدف دستیابی به راه حلی پایدار و موثر برای برنامه هسته ای ایران باشد که شامل همکاری کامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی است؛ به ویژه همانطور که به اکتبر 2025 نگاه می کنیم، زمانی که شورای امنیت سازمان ملل می تواند به بررسی موضوع هسته ای ایران تحت قطعنامه 2231 شورای امنیت خاتمه دهد .

روز دوشنبه، سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به رغم همکاری های مداوم ایران با آژانس، پیش نویسی را در نشست شورای حکام ارائه کرده و در آن از ایران خواستند درباره آثار ادعایی یافت شده در سایت های اعلام نشده ، حضور بازرسان آژانس و اجرای بیانیه مشترک با این نهاد همکاری کند.


برچسب ها: آژانس بین المللی انرژی اتمی - آژانس بین المللی انرژی - آژانس بین المللی - قطعنامه - تروییکای اروپایی - بین المللی - انرژی اتمی
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آمریکا از قطعنامه ضد ایرانی تروییکای اروپایی

حمایت آمریکا از قطعنامه ضد ایرانی تروییکای اروپایی