مطالب مرتبط:
379 محیط بانان، جانباز شده اند
گلزنی سردار به میلان در حضور فغانی
حضور جلالی و ممبینی در سمینار فیفا
حضور حسن یزدانی در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد
حضور همتی در ستاد انتخاباتی کشور +فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 12:402024-06-01سياسي

حکایت یک جانباز درباره حضور در حج


یک جانباز 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس که برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی رفته است، می گوید که هنوز باور نمی کند خودش در مدینه حضور دارد.

- یک جانباز 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس که برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی رفته است، می گوید که هنوز باور نمی کند خودش در مدینه حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضور در مدینه و مکه مکرمه برای هر مسلمانی یک آرزوی بزرگ است چرا که حج تمامی اسلام است و خدا هر چه را خواسته است به آدمی بگوید یکجا در حج ریخته است.

بر همین اساس تلاش شده تا از هر قشر و گروهی از سراسر جهان به این پا در این سفر بگذارند و راهی حج شوند، اشرف الدین عاشق یکی از همین انسان هاست که خدا او را به طور ویژه طلبیده است.

اشرف الدین یکی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است که وقتی دشمن قصد جنگ با وطنمان کرد سلاح به دست گرفت و با او جنگید و درسال 61 در منطقه عین خوش در جریان عملیات محرم جانباز قطع نخاع شد.

عاشق یکی از اعضای کاروان ویژه جانبازان است که پس از برگزاری مراسم بدرقه رسمی، روز دوشنبه هفته جاری (هفتم خرداد) از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران به سوی مدینه منوره پرواز کردند.

این کاروان متشکل از 30 نفر از جانبازان 12 استان است که به همراه همسران و همراهانشان به حج تمتع اعزام شده اند و در مجموع 90 نفر همراه با عوا


برچسب ها: دوران هشت سال دفاع مقدس - هشت سال دفاع مقدس - دفاع مقدس - جانباز - هشت سال - سرزمین وحی - حضور
آخرین اخبار سرویس:

حکایت یک جانباز درباره حضور در حج

حکایت یک جانباز درباره حضور در حج