مطالب مرتبط:
خبر فوری ایثارگران ساعتی پیش؛ واریز حقوق ایثارگران با 20 درصد افزایش در خرداد 1403؟
قاضی زاده هاشمی: خانواده رکن اصلی جامعه است/قصد کنارکشیدن از انتخابات را ندارم
استاندار لرستان: اشتغال فرزندان ایثارگران در اولویت قرار دارد
عکسی از خانواده امیرسلیمانی با عروس جدیدشان
باید از ظرفیت ایثارگران در بخش های تربیتی استفاده کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 15:552024-06-15سياسي

لزوم توجه مسئولان به سیره نبوی در رسیدگی به خانواده ایثارگران


خانواده شهدا و ایثارگران مدال افتخاری برای جامعه اند و مسئولان باید سیره نبوی را در رسیدگی به خانواده ایثارگران مورد توجه قرار دهند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گیلان گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مدال افتخاری برای جامعه اند و مسئولان باید سیره نبوی را در رسیدگی به خانواده ایثارگران مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز (26 خرداد ماه) در دیدار با تعدادی از جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدای کارکنان دادگستری استان، با اشاره به جایگاه و اهمیت مقام شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثاگران و جانبازان، اظهار کرد: قدرشناسی با مطالبه گری منافاتی ندارد.

اگر ایثارگران مطالباتی از حاکمیت داشته باشند، باید با الگو قرار دادن سیره نبوی به مشکلات و آسیب های این قشر پرداخته شود.

رییس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگری باید در سلامت جامعه اثر گذار باشد، گفت: خدمت بی منت و صادقانه به مردم از اهداف انقلاب و شهداست که باید امروز به عنوان شاخص و معیار مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، او شرکت در انتخابات را وظیفه کنونی و اولویت اول دانست و افزود: باید در راستای تحصیل رضایت و خشنودی خدا و شهدای گرانقدر اسلام از تمام فرصت ها برای تبلیغ و بال


برچسب ها: ایثارگران - خانواده ایثارگران - خانواده - خانواده شهدا و ایثارگران - سیره نبوی - دادگستری استان - خانواده شهدا
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه مسئولان به سیره نبوی در رسیدگی به خانواده ایثارگران

لزوم توجه مسئولان به سیره نبوی در رسیدگی به خانواده ایثارگران