مطالب مرتبط:
لسانی: شبکه و پیشینه مدیریتی نامزدها، کلید انتخاب اصلح در انتخابات است / نظام راستی آزمایی در مناظره های انتخاباتی ضروری است + فیلم
لسانی: شبکه و پیشینه مدیریتی نامزدها، کلید انتخاب اصلح در انتخابات است / نظام راستی آزمایی در مناظره ها ضروری است + فیلم
انتخابات 60؛ انتخاب رییس جمهور جانشین شهید/مشارکت 75 درصدی مردم
انتخابات در خراسان شمالی؛ از انتخاب روسای ستادها تا تحرکات سیاسی
حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات باید مدنظر باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 11:552024-06-13سياسي

در انتخابات افراد با شایستگی های مدیریتی انتخاب شوند


نماینده ولی فقیه در استان همدان در جلسه ی شورای اداری استان، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری افراد باید با شایستگی های مدیریتی انتخاب شوند و مردم از فرد اصلح برای حضور در این جایگاه دعوت کنند.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان در جلسه ی شورای اداری استان، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری افراد باید با شایستگی های مدیریتی انتخاب شوند و مردم از فرد اصلح برای حضور در این جایگاه دعوت کنند.

آیت الله حبیب اله شعبانی پنجشنبه 24 خرداد در شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: شهید آیت الله دکتر رییسی در شرایط بسیار دشواری مسئولیت ریاست جمهوری را تحویل گرفت و با سخت کوشی در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: پذیرفتن مسئولیت، فرصت خدمت رسانی به مردم شریف است که در نظام اسلامی این اتفاق اجر و پاداش معنوی بسیاری دارد.

امام جمعه همدان افزود: در نظام اسلامی پذیرفتن مسئولیت، طعمه رسیدن به اهداف شخصی نیست و بهترین انسان ها کسانی هستند که از تلاش آن ها به مردم سود و منفعت برسد.

وی گفت: اگر نامزدهای ریاست جمهوری نحوه مدیریت کشور را بشناسند باید وعده های عملیاتی و اجرایی را به مردم شریف ایران اسلامی اعلام کنند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - انتخابات ریاست جمهوری - انتخاب - ریاست جمهوری - خدمت رسانی به مردم - شورای اداری - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

در انتخابات افراد با شایستگی های مدیریتی انتخاب شوند

در انتخابات افراد با شایستگی های مدیریتی انتخاب شوند