مطالب مرتبط:
پرواز تهران-لندن زیر 2 ساعت/ هواپیمای مسافربری مافوق صوت انقلابی در صنعت حمل و نقل!
توسعه گلستان در گرو صنعت حمل و نقل است
وزیر اقتصاد در مورد سهام عدالت چه گفت؟ | چرا سود این افراد پرداخت نشده است؟!
مهدی تقوی استاد اقتصاد درگذشت
ضربه سنگین امام صادقی ها به اقتصاد ایران در دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 12:102024-05-30اقتصادي

اهمیت و جایگاه صنعت حمل و نقل در ارتقاء و شکوفایی اقتصاد منطقه


 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در دیدار با مدیر فرودگاه بین المللی آبادان، بر نقش ویژه حمل و نقل هوایی در توسعه سرمایه گذاری و گردشگری، تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت حمل و نقل در ارتقاء و شکوفایی اقتصاد، گفت: اگر پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی آبادان افزایش پیدا کند؛ بی تردید در جذب سرمایه گذار بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، صادراتی، ترانزیتی و گردشگری اثرگذار خواهد بود.

  وی تصریح کرد: راه اندازی ترمینال جدید برای خدمات رسانی به مسافران لازم و ضروری است و منطقه آزاد اروند در این مسیر برای جذب بیشتر مسافر و پروازهای داخلی و خارجی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند سهم حمل و نقل هوایی در فعالیت تجاری به عنوان یکی از شاخص های رشد اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و افزود: توسعه حمل و نقل هوایی به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی منطقه دارد.

  در ادامه این دیدار احسان الواری نژاد مدیر فرودگاه بین المللی  آیت الله جمی آبادان، گزارشی از تعداد پروازها و برنامه های آینده این فرودگاه ارائه نمود.


برچسب ها: منطقه آزاد اروند - سازمان منطقه آزاد - آزاد اروند - منطقه آزاد - فرودگاه بین المللی - حمل و نقل - پروازهای داخلی
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت و جایگاه صنعت حمل و نقل در ارتقاء و شکوفایی اقتصاد منطقه

اهمیت و جایگاه صنعت حمل و نقل در ارتقاء و شکوفایی اقتصاد منطقه