مطالب مرتبط:
واکنش مسعود پزشکیان به خبر کاندیدا شدن او: در حال گفت وگو هستیم تا ببینیم چه پیش می آید/ باید کاری کنیم مردم پای صندوق های رأی بیایند
قابلیت جذاب جدید واتساپ برای رقابت با تلگرام!
مخبر، قالیباف و محسنی اژه ای هم می توانند بیایند
قابلیت جذاب جدید واتساپ برای رقابت با تلگرام
جدول لیگ برتر/ ادامه رقابت قهرمانی سرخابی ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 15:252024-05-29سياسي

فرصتی ایجاد شود تا گرایش های سیاسی به میدان رقابت بیایند


دستگاه های اجرایی و قانونگذاری ذائقه مردم را می دانند و انتظار داریم فرصتی ایجاد شود تا گرایش های سیاسی به میدان بیایند و مردم بتوانند نظراتشان را به صندوق های رای بریزند.

- محمدعلی انصاری گفت: دستگاه های اجرایی و قانونگذاری ذائقه مردم را می دانند و انتظار داریم فرصتی ایجاد شود تا گرایش های سیاسی به میدان بیایند و مردم بتوانند نظراتشان را به صندوق های رای بریزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی انصاری در جلسه اعضای ستاد بزرگداشت امام (ره) با آیت الله سید حسن خمینی گفت: بلافاصله بعد از بزرگداشت امام در 14 خرداد انتخابات را پیش رو داریم و از آنجا که دستگاه های اجرایی و قانونگذاری ذائقه مردم را می دانند، انتظار داریم فرصتی ایجاد شود تا گرایش های سیاسی به میدان رقابت بیایند و مردم بتوانند نظراتشان را به صندوق های رای بریزند.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام گفت: در انتخاب رهبر انقلاب نیز دوراندیشی و دقت نظر و الهی فکر کردن سید احمد خمینی قابل مشاهده است.

ایشان بعد از رحلت امام صحنه کشور را آنچنان آرام کرد و با طیب خاطر تصمیم خبرگان رهبری برای تعیین رهبر را توأم با رضایت امام نشان داد و امروز در سایه رهبر عظیم الشان، انقلاب در حال رسیدن به نقطه تعالی است.


برچسب ها: دستگاه های اجرایی - صندوق های رای - قانونگذاری - محمدعلی انصاری - مردم - بزرگداشت - سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی ایجاد شود تا گرایش های سیاسی به میدان رقابت بیایند

فرصتی ایجاد شود تا گرایش های سیاسی به میدان رقابت بیایند