مطالب مرتبط:
برنامه حزب کارگر انگلیس برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین
درخواست جمعی از فعالان فرهنگی فرانسه از مکرون: کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسید
اهتزاز دوباره پرچم فلسطین در این کشور اروپایی!
خروج هیأت های نمایندگی کشور ها از جمله هیأت جمهوری اسلامی ایران از نشست ویژه فلسطین درکنفرانس بین المللی کار در ژنو هنگام سخنرانی نماینده اسراییل (فیلم)
فیلم| مناظره پر حاشیه در انگلیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1403 ساعت 09:502024-06-07بين الملل

برنامه حزب کارگر انگلیس برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه گاردین به نقل از منابع مطلع نوشت که پیش بینی می شود حزب کارگر در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی انگلیس، - منابع انگلیسی می گویند که حزب کارگر این کشور قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات پیش ِرو، به رسمیت شناختن کشور فلسطین را جزو برنامه های خود داشته باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه گاردین به نقل از منابع مطلع نوشت که پیش بینی می شود حزب کارگر در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی انگلیس، شناسایی کشور فلسطین را در زمان مناسب خود و در چارچوب گفتگو های صلح در برنامه خود داشته باشد.

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس در تاریخ 3 خرداد اعلام کرد که با موافقت پادشاه این کشور، پارلمان منحل می شود و انتخابات سراسری در تاریخ چهارم جولای (پنجشنبه، 14 تیر ماه) برگزار خواهد شد؛ در این میان مسئله حمایت از اسراییل و موضوع فلسطین از اصلی ترین مباحث مرتبط با سیاست خارجی انگلیس در این انتخابات است.

در این خصوص کر استارمر رییس حزب کارگر پیش از این در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا فلسطین باید به عنوان کشور به رسمیت شناخته شود، به شبکه بی بی سی گفته بود: بله، چنین فکر می کنم و به نظرم به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان کشور بسیار مهم است .


برچسب ها: به رسمیت شناختن کشور فلسطین - حزب کارگر - انتخابات پارلمانی - انتخابات - کشور فلسطین - انگلیس - روزنامه گاردین
آخرین اخبار سرویس:

برنامه حزب کارگر انگلیس برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین

برنامه حزب کارگر انگلیس برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین