مطالب مرتبط:
ابتلا به بیماری های قلبی با حذف این وعده غذایی
علل مختلف ابتلا به بیماری کلیوی
8 دلیل مهم ابتلا به بیماری های کلیوی کشف شد
در مورد «تب زرد» چه می دانید؟
8 دلیل مهم ابتلا به بیماری های کلیوی کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 12:102024-06-12پزشكي

از وسواس تقارن چه می دانید؟ + علائم ابتلا


سیاری از افراد به نظم، تقارن و چیدمان منظم اشیا علاقه دارند و از دیدن اشیایی که به صورت منظم و با نظم خاصی چیده شده باشند لذت می برند، اما در این میان برخی افراد به صورت افراطی نسبت به تقارن اشیا حساسیت دارند و در صورت نامتقارن بودن اشیا و منظم نبودن چیدمان .

- سیاری از افراد به نظم، تقارن و چیدمان منظم اشیا علاقه دارند و از دیدن اشیایی که به صورت منظم و با نظم خاصی چیده شده باشند لذت می برند، اما در این میان برخی افراد به صورت افراطی نسبت به تقارن اشیا حساسیت دارند و در صورت نامتقارن بودن اشیا و منظم نبودن چیدمان آنها دچار حالاتی از جمله استرس، اضطراب و پریشانی می شوند.

نظم، ترتیب و تقارن در بسیاری از اوقات لذت بخش تلقی می شود و همواره چیدمان های منظم به افراد در انجام بهتر فعالیت ها کمک می کند، اما در این بین برخی افراد از نامنظم بودن چیدمان اشیاء یا متقارن نبودن آنها احساساتی منفی را تجربه می کنند و تمام ابعاد زندگی آنها، تحت تاثیر این احساسات منفی قرار می گیرد.

به گزارش ایمنا، بسیاری از افراد به نظم، تقارن و چیدمان منظم اشیا علاقه دارند و از دیدن اشیایی که به صورت منظم و با نظم خاصی چیده شده باشند لذت می برند، اما در این میان برخی افراد به صورت افراطی نسبت به تقارن اشیا حساسیت دارند و در صورت نامتقارن بودن اشیا و منظم ن


برچسب ها: چیدمان - اشیا - افراد - صورت - سیاری - افراطی - حساسیت
آخرین اخبار سرویس:

از وسواس تقارن چه می دانید؟ + علائم ابتلا

از وسواس تقارن چه می دانید؟ + علائم ابتلا