مطالب مرتبط:
آماده باش اورژانس با همه ظرفیت در آیین تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت
تمهیدات ترافیکی آیین تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت
مشارکت گسترده ملت ایران در آیین تشییع پیکر شهدای خدمت، تیتر رسانه های انگلیس
پایتخت آماده برگزاری تشییع با شکوه پیکر مطهر شهدای خدمت است
پایتخت آماده برگزاری تشییع با شکوه پیکر مطهر شهدای خدمت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 15:352024-05-21سياسي

آماده باش اورژانس با همه ظرفیت در آیین تشییع پیکر های مطهر شهدای خدمت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور با اعلام این خبر گفت: در آیین تشییع پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور و همراهانش که امروز در تبریز برگزار شد، - رییس سازمان اورژانس کشور از حضور اورژانس با تمام ظرفیت در مراسم های تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور با اعلام این خبر گفت: در آیین تشییع پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور و همراهانش که امروز در تبریز برگزار شد، تیم های اورژانس در مسیر مراسم تشییع حضور گسترده داشتند.

وی با اشاره به اینکه پیکر شهدا ظهر امروز به قم منتقل می شود و پس از آن از عصر امروز در مصلای امام خمینی (ره) تهران آیین وداع با شهید خدمت و همراهانش برگزار می شود، گفت: فردا صبح نیز تکنیسین ها و امکانات فنی و لجستیکی اورژانس در مسیر تشییع کنندگان از دانشگاه تهران تا میدان آزادی حضور گسترده خواهند داشت.

رییس سازمان اورژانس کشور در ادامه از آمادگی کادر اورژانس در شهر بیرجند و مشهد مقدس برای تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان شهید خبر داد و گفت: در تمام این 5 استان علاوه بر بیمارستان های دانشگاه ها آن شهرها، بیمارستان های شهر های معین نیز در آماده باش هستند.


برچسب ها: رییس سازمان اورژانس کشور - سازمان اورژانس کشور - اورژانس - سازمان اورژانس - تشییع پیکر - اورژانس کشور - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش اورژانس با همه ظرفیت در آیین تشییع پیکر های مطهر شهدای خدمت

آماده باش اورژانس با همه ظرفیت در آیین تشییع پیکر های مطهر شهدای خدمت