مطالب مرتبط:
نمی شود از جیب مردم برداریم و بعد فضولی در کار مردم کنیم
پزشکیان: استارت آپ ها می توانستند کیک اقتصاد ما را بزرگ کنند، اما ما با آن ها چه کردیم؟ اینترنت را فیلتر کردیم / نسبت به موج مهاجرت نخبگانشان بی تفاوت بودیم / برای سرمایه گذاری خارجی مانع تراشیدیم / بجای تسهیل، کسب و کار ها و مردم را آزار دادیم / دولت من این کار ها را نخواهد
سخنان صریح پزشکیان در شبکه اول: دولت در سه سال گذشته 50 میلیارد دلار رانت توزیع کرده است / کارمندان و بازنشستگان قدرت خرید ندارند / سه سال است تورم بالای 40 درصد است / قرار نبود گرانی کمر مردم را خرد کند / بیمار به جای پزشک حزب اللهی سراغ پزشک متخصص می رود
از قول قالیباف برای خوب کردن حال مردم، تا تعهد قاضی زاده به تک رقمی کردن تورم
رکوردشکنی دولت سیزدهم در مهار تورم | بازگشت آرامش به سفره های مردم با کاهش تورم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 00:002024-06-14سياسي

قالیباف : ما حتما مابه تفاوت تورم را به حداقل حقوق قشر پایین خواهیم داد/ بی عرضگی دولت را نباید از جیب مردم برداریم


محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه جمعه - 25 خردادماه - از ساعت 22 و 45 دقیقه با حضور در برنامه «میزگرد اقتصادی» شبکه یک سیما، - محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه جمعه - 25 خردادماه - از ساعت 22 و 45 دقیقه با حضور در برنامه میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما، دیدگاه ها، راهبردها و برنامه های خود را در حوزه اقتصادی تشریح کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اصلاحات اقتصادی را ضروری دانست و گفت: همه خانواده های ایرانی به ویژه کارمندان و کارگران که حقوق ثابت دارند، احساس می کنند دخل و خرج زندگی شان با هم نمی خواند.

حتما مابه تفاوت تورم را به حداقل حقوق قشر پایین خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه جمعه - 25 خردادماه - از ساعت 22 و 45 دقیقه با حضور در برنامه میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما، دیدگاه ها، راهبردها و برنامه های خود را در حوزه اقتصادی تشریح کرد.

در این نشست مجید شاکری و سید امیرسیاح به عنوان مشاوران محمدباقر قالیباف و حسین حسین زاده بحرینی، داود دانش جعفری و یحیی آل اسحاق در مقام کارشناسان سوال کننده از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند.


برچسب ها: انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره - محمدباقر قالیباف - انتخابات - اقتصادی - قالیباف - محمدباقر
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف : ما حتما مابه تفاوت تورم را به حداقل حقوق قشر پایین خواهیم داد/ بی عرضگی دولت را نباید از جیب مردم برداریم

قالیباف : ما حتما مابه تفاوت تورم را به حداقل حقوق قشر پایین خواهیم داد/ بی عرضگی دولت را نباید از جیب مردم برداریم