مطالب مرتبط:
شورای حکام آژانس اتمی قطعنامه ضد ایرانی را به تصویب رساند/ این قطعنامه از ایران می خواهد که برای رفع نگرانی های آژانس «فورا» با بازرسان همکاری کند و به مسائل موجود درباره برنامه هسته ایش پاسخ «قانع کننده» دهد
بیانیه 8 کشور در شورای حکام آژانس اتمی پس از تصویب قطعنامه ضد ایرانی: از طرف های مربوطه می خواهیم که حرکت سیاسی خود را کنار بگذارند/ آینده موضوع هسته ای ایران را به طور منطقی و مسئولانه بررسی کنید/ ما باید به جای تقابل از همکاری حمایت کنیم
تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس اتمی
واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به قطعنامه ضدایرانی تصویب شده در شورای حکام آژانس اتمی: «اثر مخربی» بر تعاملات آینده دارد
واکنش ایران به تصویب قطعنامه شورای حکام: بر روی جو مثبت همکاری تهران و آژانس اتمی تاثیر می گذارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 10:302024-06-06بين الملل

واکنش تروییکای اروپا به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس اتمی


تروییکای اروپا در ادامه رویکرد خصمانه و تقابلی خود علیه ایران از تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال کرد.

- تروییکای اروپا در ادامه رویکرد خصمانه و تقابلی خود علیه ایران از تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انگلیس، فرانسه و آلمان پس از آنکه قطعنامه پیشنهادی شان علیه ایران در نشست روز چهارشنبه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به تصویب رسید، از آن استقبال کردند.

این کشورها با تکرار ادعاهای خود مبنی بر عدم همکاری ایران با آژانس اتمی تصویب این قطعنامه را پاسخی به امتناع مداوم ایران از همکاری با حسن نیت با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای شفاف سازی مسائل باقی مانده مربوط به مواد هسته ای اعلام نشده کشف شده در چندین مکان در ایران دانستند.

تروییکای اروپا در ادامه بر لزوم پایبندی ایران به تعهداتش مطابق با توافقنامه جامع پادمانی ذیل معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای (ان پی تی) تاکید کردند.

پس از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در نشست شورای حکام آژانس، لی سانگ نماینده چین در آژانس بین المللی انرژی اتمی به آن واکنش نشان داد و تاکید کرد که تقابل، موضوع هسته ای ایران را حل نمی کند و تنها راه درست برای این مساله، احیای توافق هسته ای 2015 است.


برچسب ها: آژانس بین المللی انرژی اتمی - آژانس بین المللی انرژی - شورای حکام آژانس - آژانس بین المللی - تروییکای اروپا - ایران - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تروییکای اروپا به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس اتمی

واکنش تروییکای اروپا به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس اتمی