مطالب مرتبط:
تماس 700 مزاحم تلفنی در روز با اورژانس تهران/ انسداد حساب مزاحمان
کارشناس فروش تلفنی
روزانه 700 مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران ایجاد می شود
رایزنی روسای جمهور مصر و چین با محوریت غزه
تماس 700 مزاحم تلفنی در روز با اورژانس تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 09:502024-05-30بين الملل

رایزنی تلفنی ماکرون و محمود عباس


رییس جمهورفرانسه در گفتگوی تلفنی با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی در غزه، طبق درخواست دیوان بین المللی دادگستری شد.

- رییس جمهورفرانسه در گفتگوی تلفنی با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی در غزه، طبق درخواست دیوان بین المللی دادگستری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گفتگوی تلفنی، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه تسلیت صادقانه خود را به مردم فلسطین به خاطر تلفات انسانی غیرقابل تحمل حملات رژیم صهیونیستی به غزه و پس از فاجعه جدید بمباران اردوگاه آوارگان در رفح ابراز کرد.

به نقل از سایت رسمی کاخ الیزه، رییس جمهور فرانسه بر عزم این کشور برای همکاری با الجزایر و شرکای آن در شورای امنیت برای اعلام موضع قاطع پاریس در مورد رفح و ادامه تلاش ها پیرامون پیش نویس قطعنامه فرانسه تاکید کرد.

در مواجهه با وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه، ماکرون به محمود عباس نسبت به قاطعیت کامل فرانسه برای دستیابی به آتش بس فوری و پایدار که امکان ارسال و توزیع گسترده کمک ها در غزه و همچنین حفاظت از غیرنظامیان را فراهم کند، اطمینان داد.

ماکرون همچنین حمایت فرانسه از تشکیلات خودگردان فلسطینی اصلاح شده و تقویت شده را یادآور شد که بتواند مسئولیت های خود را در سرتاسر سرزمین های فلسطین


برچسب ها: دیوان بین المللی دادگستری - تشکیلات خودگردان فلسطین - رژیم صهیونیستی - رییس تشکیلات خودگردان - رییس جمهور - گفتگوی تلفنی - رییس جمهور فرانسه
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی تلفنی ماکرون و محمود عباس

رایزنی تلفنی ماکرون و محمود عباس