مطالب مرتبط:
جشنواره ملی شعر طنز «قدم نورسیده مبارک» در بروجرد برگزار می شود
سومین پیش نشست نخستین دوره جشنواره تمدن نوین اسلامی برگزار می شود
لحظاتی از برگزاری جشنواره یوگا در آکادمی ملی المپیک
نخستین رویداد «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» در اصفهان برگزار می شود
جزییات ششمین جشنواره نقالان علوی تشریح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 10:152024-06-19فرهنگي

شوشتر میزبان سومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر»


شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر سومین جشنواره شعر و داستان «ذکر» را در گستره ملی با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز و تجلیل از پدید .

- ایسنا/خوزستان شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر سومین جشنواره شعر و داستان ذکر را در گستره ملی با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز و تجلیل از پدید ورندگان آثار فاخر ادبی با موضوع نماز در شوشتر برگزار خواهد کرد.

بخش های سومین جشنواره ملی ذکر شامل شعر(در همه قالب ها) و داستانک (حداکثر 150 کلمه) است و شاعران در این بخش می توانند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوعات این جشنواره شامل نماز، ذکر و دعا، مسجد و محراب، آیه 52 سوره حاقه و پروردگار است و محدودیتی در تعداد ارسال آثار وجود ندارد.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر به میزبانی شهرستان شوشتر پایان شهریور 1403 و برگزاری اختتامیه این رویداد در مهر سال جاری خواهد بود.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - ارشاد اسلامی - اداره کل فرهنگ و ارشاد - جشنواره - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

شوشتر میزبان سومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر»

شوشتر میزبان سومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر»