مطالب مرتبط:
اتفاق عجیب در انتخابات ریاست جمهوری به روایت عباس عبدی /روحانیت برای رأی آوری خود شانسی قائل نیستند؟
ترجمه حضور نامزدهای پوششی در انتخابات ریاست جمهوری/ مردم؛ با شما صادق نیستیم
آغاز بررسی صلاحیت نامزد های ریاست جمهوری
آغاز بررسی صلاحیت نامزد های ریاست جمهوری / سخنگوی شورای نگهبان: بررسی ها در مهلت 5 روزه انجام می شود؛ اگر نیاز بود از بخشی از مهلت 5 روزه دوم هم استفاده می کنیم / در دوره قبلی 592 نفر ثبت نام کردند اما فقط کسانی که حداقل شرایط سن و سابقه و مدرک را داشتند یعنی حدود 40 نفر در شورای نگهبان مطر
برادر ابراهیم رییسی نامزد ریاست جمهوری شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 10:002024-06-05سياسي

عباس عبدی : این 80 نامزد ریاست جمهوری بیش از 30 درصد مردم را نمایندگی نمی کنند؛ پس نامزدهای نمایندگی بقیه مردم کجا هستند؟


بیایید این 80 نامزد را در یک قاب قرار دهیم و آن را با قاب جامعه ایران مقایسه کنیم؛ چه نسبتی میان آنها برقرار خواهد بود؟ از نظر ظاهر، پوشش، افکار سیاسی و فرهنگی، - بیایید این 80 نامزد را در یک قاب قرار دهیم و آن را با قاب جامعه ایران مقایسه کنیم؛ چه نسبتی میان آنها برقرار خواهد بود؟ از نظر ظاهر، پوشش، افکار سیاسی و فرهنگی، سبک زندگی، قومیت، دین و ارزش های دینی، پیشینه، رویکردهای حل مساله و اداره کشور و.

بعید می دانم که بیش از 30 یا 35 درصد مردم را نمایندگی کنند.

به طور قطع تایید صلاحیت شدگان نهایی خیلی کمتر از این ارقام جامعه را نمایندگی می کنند.

پس نامزدهای نمایندگی بقیه مردم کجا هستند؟ عباس عبدی در یادداشتی با عنوان حضور ناهنجار غیبت مشارکت در روزنامه اعتماد نوشت: 5 روز فرصت ثبت نام برای نامزدهای ریاست جمهوری پایان یافت و نام نویسی 80 نفر به نسبت اغلب مشهور پذیرفته شد که کم سابقه است و به طور طبیعی اغلب آنها در روزهای آینده به دلایلی از جمله اطلاع یافتن غیررسمی از ردصلاحیت خود یا به نفع دیگر نامزدهای رای آور، انصراف خواهند داد تا از این طریق برای خود امتیازی کسب کنند.

آنها هم که می مانند یا رد می شوند، هر کدام بهره ای خواهند برد یا ائتلاف باندی می کنند، همچنانکه در سال 1400 همه آنها به سرعت پست و مقامی گرفتند یا برای آینده نامعل


برچسب ها: نمایندگی - نامزد - ریاست جمهوری - نامزدهای ریاست جمهوری - نامزد ریاست جمهوری - عباس عبدی - قرار
آخرین اخبار سرویس:

عباس عبدی : این 80 نامزد ریاست جمهوری بیش از 30 درصد مردم را نمایندگی نمی کنند؛ پس نامزدهای نمایندگی بقیه مردم کجا هستند؟

عباس عبدی : این 80 نامزد ریاست جمهوری بیش از 30 درصد مردم را نمایندگی نمی کنند؛ پس نامزدهای نمایندگی بقیه مردم کجا هستند؟