مطالب مرتبط:
فعالیت های دریایی در خزر ممنوع شد
قزاقستان در فکر ساخت خط لوله نفت در دریای خزر
تیپ خاص الهام حمیدی در ساحل دریای خزر + عکس
وزش باد در شمال کشور/ دریای خزر مواج می شود
قزاقستان در فکر ساخت خط لوله نفت در دریای خزر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 19:102024-04-22اجتماعي

فعالیت های دریایی در خزر ممنوع شد


هواشناسی مازندران اعلام کرد که با شمالی شدن جریان هوا همراه با عبور موج از تراز میانی جو، دریای خزر با وزش باد شدید، مواج خواهد شد و برای فعالیت دریایی ناامن می شود.

- هواشناسی مازندران با اعلام وضعیت هشدار سطح زرد، هرگونه فعالیت دریایی در آب های ساحلی این استان را از امروز (دوشنبه) تا اواخر وقت فردا ناامن اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هواشناسی مازندران اعلام کرد که با شمالی شدن جریان هوا همراه با عبور موج از تراز میانی جو، دریای خزر با وزش باد شدید، مواج خواهد شد و برای فعالیت دریایی ناامن می شود.

هواشناسی مازندران با اعلام اینکه سامانه ناپایدار جوی مناطق ساحلی و دور از ساحل را تحت تاثیر قرار می دهد اضافه کرد که بیشینه سرعت وزش باد نیز تا 12 متر بر ثانیه خواهد رسید که این امر باعث شکل گیری امواج در مناطق ساحل تا یک و سه دهم و در فراساحل نیز تا یک و هشت دهم متری می شود و برای فعالیت های دریایی مناسب نخواهد بود.

خطر غرق شدن قایق های سبک و تفریحی، آسیب به قفس ها و تورهای صیادی، احتمال غرق شدن شناورهای صید کیلکا و اختلال در فعالیت های بندری تخلیه و بارگیری و اختلال در ورود و خروج شناورها به حوضچه بنادر، اثر مخاطره این سامانه ناپایدار دریایی عنوان شده است.


برچسب ها: هواشناسی مازندران - هواشناسی - مازندران - فعالیت - اعلام - دریایی - ساحل
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های دریایی در خزر ممنوع شد

فعالیت های دریایی در خزر ممنوع شد