مطالب مرتبط:
جسد زن غرق شده در رودخانه بشار پیدا شد
جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان چگونه پیدا شد؟
پیکر2 کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
پیکر2 کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
پیکر2 کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 13:302024-04-25حوادث

جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد


مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن جسد خانم غرق شده توسط نجاتگران هلال احمر استان پس از 6 ساعت عملیات خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن جسد خانم غرق شده توسط نجاتگران هلال احمر استان پس از 6 ساعت عملیات خبر داد.

کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح این حادثه گفت: ساعت 20 دقیقه بامداد پنج شنبه ششم اردیبهشت 1403 طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم 17 ساله در رودخانه بشار منطقه تل گاه جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید ازراش دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از 6 ساعت جستجو حدود ساعت 6 صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک 5 ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا 16 متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - هلال احمر - بویراحمد - کهگیلویه - غرق شده - مدیرعامل - عملیات
آخرین اخبار سرویس:

جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد

جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد