مطالب مرتبط:
صادرات کالا از پایانه مرزی بیله سوار 81 درصد افزایش یافت
افزایش 28 درصدی صادرات فولاد چین در سه ماه اول 2024
افزایش 22 درصدی صادرات برنج باسماتی
افزایش سرمایه بیش از 4 هزار درصدی یک نماد بورسی
فوری/ اعلام زمان افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 12:202024-05-06اقتصادي

افزایش 81 درصدی صادرات از مرز بیله سوار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، کلیم الله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه فروردین ماه سال گذشته در مجموع 35 هزار و 731 تن کالا و بار از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده بود، - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: میزان صادرات کالا و بار از پایانه مرزی بیله سوار مغان فرودین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 81 درصد افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، کلیم الله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه فروردین ماه سال گذشته در مجموع 35 هزار و 731 تن کالا و بار از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده بود، افزود: در مدت مشابه سال جاری 64 هزار و 599 تن کالا و بار توسط سه هزار دستگاه ناوگان از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده که افزایش 81 درصدی صادرات از این مرز را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه کاشی، شیشه، سیب زمینی، انواع سنگ های ساختمانی، انواع نمک و پروفیل از جمله عمده کالا های صادر شده ایرانی در یک ماه بود، اظهار کرد: عمده کالا های ایرانی به کشور های آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل بیان کرد: در یک ماه گذشته همچنین 2 هزار و 681 تن کالا و بار توسط 130 دستگاه کامیون از پایانه م


برچسب ها: پایانه مرزی بیله سوار - بیله سوار - پایانه مرزی - مدیرکل راهداری - استان اردبیل - کلیم الله وثوقی - استان
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 81 درصدی صادرات از مرز بیله سوار

افزایش 81 درصدی صادرات از مرز بیله سوار