مطالب مرتبط:
حق الزحمه دستیاران پزشکی به 15 میلیون تومان رسید
مشکل تراشی حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ورود مهمانان زن کنگره به بهانه حجاب/ «مرا مجبور کردند یک میلیون و 100 هزار تومان پول یک مانتو بدهم»!
حداقل «حقوق» بازنشستگان؛10 میلیون و 90 هزار تومان/ افزایش100 و 50 درصدی حق عائله مندی و اولاد
قیمت اجاره نشینی در انقلاب؛ به چند میلیون تومان ودیعه نیاز داریم؟
قیمت پژوپارس 9 میلیون تومان افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 11:552024-05-08اقتصادي

خبر خوش برای دانشجویان پزشکی؛ حق الزحمه دستیاران 15 میلیون تومان رسید


حق الزحمه دستیاران پزشکی از حدود دو و سه میلیون به حدود 12 تا 15 میلیون تومان افزایش یافته و کارانه نیز برای دستیاران در نظر گرفته شده که دریافتی دستیاران، - خبر خوش برای دانشجویان پزشکی؛ حق الزحمه دستیاران 15 میلیون تومان رسید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: حق الزحمه دستیاران پزشکی از حدود دو و سه میلیون به حدود 12 تا 15 میلیون تومان افزایش یافته و کارانه نیز برای دستیاران در نظر گرفته شده که دریافتی دستیاران، بهبود می یابد و می توانند با خیال آسوده تری به فعالیت بپردازند.

وزیر بهداشت با اشاره به این که حق الزحمه دستیاران پزشکی تا قبل از دولت مردمی، بسیار اندک و موجب نبود انگیزه کاری در آن ها بود؛ گفت: حق الزحمه این دانشجویان به حدود 12 تا 15 میلیون تومان افزایش یافته است.

  به گزارش  تسنیم، بهرام عین اللهی در هجدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به ظرفیت های گسترده نظام سلامت کشورمان، دستیابی به مرجعیت علمی در منطقه را قابل تحقق عنوان و بیان کرد: اعضای هیئت علمی از مهمترین ارکان پیشرفت دانشگاه ها هستند و باید روش های آموزشی فعال به جای روش های سنتی، به کار گرفته شود.

  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشجویان به عنوان دومین عامل رشد و پیشرفت دانشگاه ها یاد کرد و با تاکید بر ضرورت مسئولیت و


برچسب ها: دستیاران - حق الزحمه - میلیون - دستیاران پزشکی - پزشکی - دانشجویان - تومان
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای دانشجویان پزشکی؛ حق الزحمه دستیاران 15 میلیون تومان رسید

خبر خوش برای دانشجویان پزشکی؛ حق الزحمه دستیاران 15 میلیون تومان رسید