مطالب مرتبط:
قطب نمای زندگی آیت الله رییسی همواره به سمت خداوند و خدمت به مردم بوده است
قطب نمای زندگی آیت الله رییسی همواره به سمت خدا و خدمت به مردم بوده است
آیت الله رییسی به معنای واقعی سید محرومان هستند
آیت الله رییسی ،شهید راه خدمت شد
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-05-20سياسي

آیت الله رییسی همواره دغدغه توسعه کشور و خدمت به محرومان را داشت


نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رییسی، همواره دغدغه توسعه کشور و خدمت به محرومان را داشت و جان خود را در این راه گذاشت.

- ایسنا/همدان نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رییسی، همواره دغدغه توسعه کشور و خدمت به محرومان را داشت و جان خود را در این راه گذاشت.

فتح الله توسلی در گفت وگو با اشاره به خبر حادثه تلخ و غمبار سقوط بالگرد آیت الله رییسی و همراهان ایشان، اظهار کرد: حضور بالاترین مقام اجرایی کشور به همراه تعدادی از اعضای هیات محترم دولت در دورترین نقاط کشور نشان دهنده عمق دلسوزی و خدمتگزاری رییس جمهور محترم و مسئولان کشور و افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی کمک حال محرومان بود و به معنای واقعی سید محرومان بود، یادآور شد: وقت نشناسی در خدمت به مردم، ساده زیستی، خستگی ناپذیری، مردمی بودن، حضور بی تکلف در بین مردم جامعه و رسیدگی و رفع مشکلات و دغدغه مردم، عدالت خواهی را می توان از جمله خصوصیات و ویژگی های بارز آیت الله رییسی برشمرد.

توسلی افزود: اینجانب قریب 30 سال دکتر امیر عبداللهیان را می شناختم، وی فردی دلسوز و متواضع و یک دیپلمات انقلابی بود که عمر با برکت خود را در خدمت به جمهوری اسلامی در داخل


برچسب ها: آیت الله رییسی - خدمت به محرومان - آیت الله - محرومان - مجلس شورای اسلامی - توسعه کشور - رییسی
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی همواره دغدغه توسعه کشور و خدمت به محرومان را داشت

آیت الله رییسی همواره دغدغه توسعه کشور و خدمت به محرومان را داشت