مطالب مرتبط:
6 شهر استان اردبیل به کتابخانه نیاز دارد
قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن در استان اردبیل بروز رسانی می شود
فعالیت برخی مدارس استان اردبیل غیرحضوری شد
دور دوم انتخابات با نظارت مسئولات استان اردبیل به نحو شایسته برگزار شد
اجرای المان سازی برای شهرهای ملی صنایع دستی استان اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 12:502024-05-11اجتماعي

ساماندهی وانت بارها و رفع آبگرفتگی معابر از مطالبات شهروندان استان اردبیل


رییس شورای اسلامی شهر اردبیل، آبگرفتی معابر در زمان بارش باران و ساماندهی وانت بارها را از مطالبات مهم شهروندان استان عنوان و تاکید کرد: باید هرچه سریعتر اقدامات و تصمیمات اساسی برای این دو مورد انجام شود.

- رییس شورای اسلامی شهر اردبیل در نشست با مدیران مناطق شهرداری عنوان کرد؛ ساماندهی وانت بارها و رفع آبگرفتگی معابر از مطالبات شهروندان استان اردبیل ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی شهر اردبیل، آبگرفتی معابر در زمان بارش باران و ساماندهی وانت بارها را از مطالبات مهم شهروندان استان عنوان و تاکید کرد: باید هرچه سریعتر اقدامات و تصمیمات اساسی برای این دو مورد انجام شود.

میرمحمد سیدهاشمی، 22 اردیبهشت در جلسه کمیسیون زیباسازی شهری و در نشست مشترک با مدیران مناطق شهرداری اردبیل گفت: مقوله زیباسازی شهری امری بسیار پیچیده است.

از نورپردازی، دکوراسیون شهری و خط کشیهای معابر گرفته تا آسفالت و تابلوهای معرف، در واقع زیباسازی شهری فقط محدود به فضای سبز و کاشت گل و گیاه نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو دغدغه بسیار مهم مطالبه تمامی شهروندان است و حتی رسانه ها نیز به مطالبه عمومی تبدیل کرده اند، افزود: آبگرفتی معابر در زمان بارش باران و ساماندهی وانت بارها معضلی است که باید هرچه سریعتر اقدامات و تصمیمات اساسی برای این دو مو


برچسب ها: شورای اسلامی شهر اردبیل - رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی شهر - اردبیل - شورای اسلامی - ساماندهی - شهروندان
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی وانت بارها و رفع آبگرفتگی معابر از مطالبات شهروندان استان اردبیل

ساماندهی وانت بارها و رفع آبگرفتگی معابر از مطالبات شهروندان استان اردبیل