مطالب مرتبط:
توسعه حوزه ICT راه نجات عقب ماندگی های اقتصادی کردستان
نقش ارزش افزوده معدن در ارزآوری و توسعه اقتصادی
زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
صفحه اول روزنامه های اقتصادی 5 اردیبهشت 1403
قیمت دلار تا چه عددی بالا می رود؟ | پیش بینی اقتصادی ها از قیمت دلار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 14:052024-04-24اقتصادي

توسعه ICT در کردستان زمینه توسعه اقتصادی را فراهم می کند


معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استان کردستان دارای ظرفیت خوبی برای توسعه کسب وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است و این بخش می تواند باعث نجات استان از عقب ماندگی شود.

- ایسنا/کردستان معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استان کردستان دارای ظرفیت خوبی برای توسعه کسب وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است و این بخش می تواند باعث نجات استان از عقب ماندگی شود.

میثم عابدی امروز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت) در نشست با فعالان حوزه ICT استان کردستان در شهر سنندج، اظهار کرد: استان کردستان جایگاه و امکان خوبی برای توسعه آی سی تی دارد و توسعه این رشته می تواند به رشد اقتصادی کردستان کمک کند.

وی با بیاناین که کردستان، استانی دانشگاهی است و در رشته آی تی توانمندی های خاصی دارد، ایجاد تغییر در این حوزه را بر دوش آی سی تی ذکر کرد و افزود: وزارت ارتباطات باید مبتنی بر ظرفیت های موجود در استان اقدام کرده و با برنامه ریزی های مناسب در این حوزه اقدام کند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اینکه استان کردستان دارای ظرفیت خوبی برای توسعه کسب وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است و این بخش می تواند باعث نجات استان از عقب ماندگی شود بیان کرد: مزیت


برچسب ها: کردستان - فناوری اطلاعات - استان کردستان - فناوری اطلاعات و ارتباطات - ارتباطات و فناوری اطلاعات - فناوری - استان
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ICT در کردستان زمینه توسعه اقتصادی را فراهم می کند

توسعه ICT در کردستان زمینه توسعه اقتصادی را فراهم می کند