مطالب مرتبط:
آتش سوزی در خط انتقال نفت در حمص سوریه
ببینید | اولین تصاویر از آتش سوزی یک خودرو در پارکینگ مرکز خرید بزرگ
آتش سوزی در خط انتقال نفت در حمص سوریه
ببینید | اولین تصاویر از آتش سوزی در خط انتقال نفت سوریه
26 حادثه آتش سوزی در هفته گذشته، 8 فوتی بر جای گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 15:202024-04-21حوادث

آتش سوزی در ارتفاعات شیراز به صفر رسیده است


رییس سازمان آتش نشانی شیراز به کاهش چشمگیر آتش سوزی در ارتفاعات شهر اشاره کرد و از نقش ویژه مردم، چه در ایجاد حوادث و چه در جلوگیری و مهار آتش سوزی ها سخن گفت.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز به کاهش چشمگیر آتش سوزی در ارتفاعات شهر اشاره کرد و از نقش ویژه مردم، چه در ایجاد حوادث و چه در جلوگیری و مهار آتش سوزی ها سخن گفت.

به مناسبت آغاز دومین پویش بزرگ نجات طبعیت شیراز امروز، 2 اردیبهشت ماه یک نشست خبری در ایستگاه آتش نشانی شماره 22 شیراز واقع در دامنه کوه دراک برگزار شد.

در این نشست هادی عیدی پور، رییس سازمان آتش نشانی شیراز به بیان آمارها، عملکرد، برنامه ها و چالش های پیش رو پرداخت که ماحصل صحبت های وی را در ادامه می خوانید.

آتش سوزی گسترده در ارتفاعات به صفر رسید سازمان آتش نشانی شیراز در سال 1402 تعداد 24 هزار و 377 ماموریت و عملیات انجام داد که از این میزان 20 هزار و 189 مورد مربوط به عملیات های اطفا حریق، امداد و نجات بوده است و سایر موارد به مانورها، استقرارها، عملیات های پیش گیرانه و بازدیدها مربوط می شود.

در خصوص فراوانی حریق در تصرفات مختلف، بیشترین آتش سوزی های شیراز به مانند سایر کلان شهرها، مربوط به فضای سبز و ضایعات و تصرفات مسکونی در رتبه دوم حوادث آتش سوزی قرار دارند.


برچسب ها: سازمان آتش نشانی شیراز - رییس سازمان آتش نشانی شیراز - سازمان آتش نشانی - رییس سازمان آتش نشانی - آتش سوزی - آتش نشانی - شیراز
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در ارتفاعات شیراز به صفر رسیده است

آتش سوزی در ارتفاعات شیراز به صفر رسیده است