مطالب مرتبط:
غافلگیری آرتیست!
غافلگیری آرتیست!
بارش شدید و آب گرفتگی ، این بار هم غافلگیری در مشهد؟!
بارش شدید و آب گرفتگی ، این بار هم غافلگیری در مشهد؟!
بارش شدید و آب گرفتگی ، این بار هم غافلگیری در مشهد؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 14:202024-05-19بين الملل

غافلگیری آرتیست!


آقای کمدین بازی را بسیار بدتر از حد تصورش باخته است! نه تنها خبری از عضویت اوکراین در ناتو یا اتحادیه اروپایی نیست، بلکه وی باید درباره حدود و ثغور سرزمین هایی که باید به روسیه الحاق یا خودمختاری آنها را اعلام کند، - آقای کمدین بازی را بسیار بدتر از حد تصورش باخته است! نه تنها خبری از عضویت اوکراین در ناتو یا اتحادیه اروپایی نیست، بلکه وی باید درباره حدود و ثغور سرزمین هایی که باید به روسیه الحاق یا خودمختاری آنها را اعلام کند، بزودی وارد جدالی سخت با حامیان غربی خود شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حنیف غفاری در یادداشتی در سرمقاله وطن امروز نوشت: ولودیمیر زلنسکی هولناک ترین لحظات ممکن را در جنگ اوکراین تجربه می کند.

پیشروی غافلگیرکننده روس ها در منطقه خارکیف، قدرت مانور آنها را در جبهه های شرق نبرد افزایش داده و در مقابل، ناتو، آمریکا و اوکراین را در موقعیتی متزلزل و پرریسک قرار داده است.

سال 2023 میلادی، قبل از اجرایی شدن ضدحمله اوکراینی ها، اعضای ارشد ناتو متفق القول بودند که موازنه قدرت در منطقه دونباس به سود کی یف تغییر خواهد کرد اما پس از مدتی اندک، این خوش بینی جای خود را به هشدار داد! کار به جایی رسید که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به زلنسکی درباره عواقب و تبعات شکست در ضدحمله علیه روس ها هشدار داد.


برچسب ها: عضویت اوکراین در ناتو - اوکراین - ولودیمیر زلنسکی - اتحادیه - اروپایی - سرزمین - ناتو
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری آرتیست!

غافلگیری آرتیست!