مطالب مرتبط:
تصاویر/ همایش منطقه ای مدیران و معاونین استانی هرمزگان، سیستان و یزد
تخلیه 2.2 میلیون تنی 6 قلم کالا طی فروردین ماه در بنادر
افزایش 900 تخت جدید بیمارستانی به مجموعه خدمات سلامت استان مرکزی
کارشناس ارشد بازرگانی خارجی
گزارش تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس قرائت می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-04-25اقتصادي

وجود 40 هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات 900 قلم کالا


اقتصاد دولتی، اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقتصاد دولتی، اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

محمد کرمی شامگاه چهارشنبه 5 اردیبهشت در بازدید از پارک علم و فناوری استان اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان دارای دو منطقه آزاد و یک منطقه ویژه اقتصادی است که بر این اساس باید بر پایه صادرات، تولید محصول داشته باشیم.

وی با تاکید بر حضور شخص مدیران دستگاه ها در جلسات بیان کرد: کارکنان دولت باید تسهیلگر امور باشند، کسانی که موانع ایجاد می کنند باید شناسایی و با آنها برخورد شود و درصورت لزوم از بدنه خارج گردند.

محمد کرمی بر توسعه شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و افزود: در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری سازی گردد و سرمایه گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

استاندار با اشاره به موضوع پشتیبانی دیجیتال دستگاه ها افزود: دستورات و اقدامات آموزشی لازم برای بهره مندی از شرکت های داخل استان انجام شده و به دستگاه


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - اقتصاد - استاندار سیستان و بلوچستان - بلوچستان - سیستان - مشارکت مردمی - استان سیستان و بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

وجود 40 هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات 900 قلم کالا

وجود 40 هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات 900 قلم کالا