مطالب مرتبط:
درخواست آفریقای جنوبی از لاهه برای اتخاذ تدابیر اضطراری بیشتر علیه رژیم صهیونیستی
آفریقای جنوبی خواستار اقدامات بیشتر دادگاه لاهه علیه اسراییل به دلیل حمله به رفح شد
درخواست ضد اسراییلی آفریقای جنوبی از دادگاه لاهه
آفریقای جنوبی خواستار اقدامات بیشتر دادگاه لاهه علیه رژیم اسراییل شد
آفریقای جنوبی خواستار اقدامات بیشتر دادگاه لاهه علیه رژیم اسراییل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 13:302024-05-11بين الملل

درخواست آفریقای جنوبی از لاهه برای حمایت از فلسطینی ها در رفح


دفتر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی ضمن درخواست از دیوان بین المللی دادگستری برای صدور حکمی فوری در حمایت از فلسطینی ها در رفح، از جامعه بین الملل و حامیان رژیم صهیونیستی خواست نسل کشی در غزه را نادیده نگیرند.

- دفتر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی ضمن درخواست از دیوان بین المللی دادگستری برای صدور حکمی فوری در حمایت از فلسطینی ها در رفح، از جامعه بین الملل و حامیان رژیم صهیونیستی خواست نسل کشی در غزه را نادیده نگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی امروز (شنبه) اعلام کرد روز جمعه از دیوان بین المللی دادگستری درخواست کرده دستور فوری برای حمایت از فلسطینی ها پس از حمله اسراییل به رفح صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری الجزیره این نهاد در بیانیه خود تاکید کرد، از دیوان دادگستری خواستیم از اسراییل بخواهد حمله خود به رفح را متوقف کرده و ورود مسوولان سازمان ملل به این شهر را سهولت بخشد.

همچنین طبق این بیانیه، آفریقای جنوبی از جامعه بین الملل و حامیان رژیم صهیونیستی خواست چشمان خود را بر نسل کشی مستمر در غزه نبندند.

آفریقای جنوبی روز جمعه در درخواست جدیدی از دیوان بین المللی دادگستری خواست تدابیر اضطراری بیشتری علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند چراکه تدابیر اضطراری صادر شده، شرایط تغییریافته در غزه را پوشش نمی دهد.


برچسب ها: ریاست جمهوری آفریقای جنوبی - دیوان بین المللی دادگستری - جمهوری آفریقای جنوبی - آفریقای جنوبی - دفتر ریاست جمهوری - دیوان بین المللی - بین الملل
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آفریقای جنوبی از لاهه برای حمایت از فلسطینی ها در رفح

درخواست آفریقای جنوبی از لاهه برای حمایت از فلسطینی ها در رفح