مطالب مرتبط:
امام جمعه شهرکرد: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای تقویت معارف ولایی است
دهه کرامت فرصت ارتقای معارف ولایی در جامعه است
اجرای 300 برنامه متنوع فرهنگی در دهه کرامت هرمزگان
سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه هایی دارد؟
دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت افزایی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 23:252024-05-01سياسي

ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به در پیش رو بودن دهه کرامت تأکید کرد: باید ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم و حرف های تازه در این زمینه داشته باشیم.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به در پیش رو بودن دهه کرامت تأکید کرد: باید ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم و حرف های تازه در این زمینه داشته باشیم.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 12 اردیبهشت در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم دهه کرامت در شیراز با اشاره به اهمیت جایگاه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: تاکنون دو مرتبه این حرم مطهر مورد هجمه حملات تروریست ها قرار گرفته است و این نشان دهنده دشمنی علنی دشمنان اسلام با این حرم مطهر است.

وی افزود: این حرم مطهر با مخالفت جدی جریان های به هم پیوسته داعش، صهیونیست ها و بهاییت مواجه و معلوم است با اینجا مخالفت جدی است و اینان نمی خواستند حرم جلوه کند اما هر تلاشی آن ها کنند باز حرم نگین سوم ایران اسلامی شده است و این سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران است که شکل گرفته و جلو می رود.

آیت الله دژکام تأکید کرد: مهم این است که ما این مسیر را با کارهای خودمان تقویت کنیم و ادای وظیفه خودمان را نسبت به حضرت شاهچراغ(ع) کرده باشیم.


برچسب ها: دهه کرامت - نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - حرم مطهر - کرامت - آیت الله لطف الله دژکام - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم

ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم