مطالب مرتبط:
بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
تلگرام بازهم کاربران را غافلگیر کرد
بازهم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر غوغا کردند
گربه سیاه بازهم پرسپولیس را حذف کرد!
عکس/ نانسی عجرم 40 ساله بازهم جوانتر شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 10:202024-04-27اجتماعي

بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله


درگیری بر سر نداشتن مجوز مرمت یک اثر تاریخی در میانکاله موجب تنش لفظی میان کارکنان سازمان محیط زیست و وزارت میراث فرهنگی شد تا آنجا که محیط بانان موفق شدند از ورود غیرمجازکامیون و وانت بارحامل مصالح ساختمانی به این منطقه حفاظت شده جلوگیری و کارکنان .

- درگیری بر سر نداشتن مجوز مرمت یک اثر تاریخی در میانکاله موجب تنش لفظی میان کارکنان سازمان محیط زیست و وزارت میراث فرهنگی شد تا آنجا که محیط بانان موفق شدند از ورود غیرمجازکامیون و وانت بارحامل مصالح ساختمانی به این منطقه حفاظت شده جلوگیری و کارکنان میراث فرهنگی را که بدون داشتن مجوز محیط زیستی اصرار به ورود به میانکاله داشتند، بازگردانند.

اجرای طرح گردشگری و طبیعت گردی در میانکاله و شبه جزیره آشوراده از 25سال گذشته مطرح شد، اما اجرای این طرح بار ها با مخالفت کارشناسان و حامیان محیط زیست به تعویق افتاد.

در سال 1397دولت وقت این طرح را آغاز کرد، اما کش و قوس میان حامیان محیط زیست و مدیران اجرایی استان باز هم سبب توقف این طرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، با روی کار آمدن دولت سیزدهم و پس از سفر استانی رییس جمهور به استان گلستان و بازدید از منطقه، رییس جمهور بر ضرورت رفع مشکلات پیش روی اجرای طرح طبیعت گردی آشوراده تأکید کرد و بلافاصله جلسات مستمری توسط سازمان حفاظت محیط زیست و


برچسب ها: میانکاله - میراث فرهنگی - محیط زیست - وزارت میراث فرهنگی - میان - سازمان محیط زیست - منطقه حفاظت شده
آخرین اخبار سرویس:

بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله

بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله