مطالب مرتبط:
مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
توانایی ویژه صنعت پتروشیمی در اجرای طرح ها/ توسعه 16 میدان گازی با 6.4 میلیارد دلار سرمایه گذاری/ خوراک پایدار برای صنایع بالادستی
پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره برداری می رسد
جهانگیر: جرایم خشن خط قرمز دستگاه قضایی است/ طرح سپید در 15 استان در حال اجراست
فوری| خبر جدید از تقسیم استان تهران رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 11:302024-05-01اقتصادي

تعهد به توسعه پایدار کشاورزی در استان قم


مسئول روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم، گفت: این شرکت از روش های کشاورزی پایدار مانند کشت کم خاک ورزی، استفاده از کودهای آلی و آبیاری بهینه حمایت می کند زیرا این روش ها به حفظ منابع طبیعی و محیط زیست کمک می کنند.

- ایسنا/قم مسئول روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم، گفت: این شرکت از روش های کشاورزی پایدار مانند کشت کم خاک ورزی، استفاده از کودهای آلی و آبیاری بهینه حمایت می کند زیرا این روش ها به حفظ منابع طبیعی و محیط زیست کمک می کنند.

مسعود براتی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، همواره در تلاش بوده تا با تأمین و توزیع به موقع نهاده های کودهای پایه کشاورزی، و ترویج دانش فنی مصرف این نهاده ها به کشاورزان ایرانی، در مسیر تولید پایدار گندم یاری رساند.

در سالی که گذشت، به مدد همت و تلاش بی وقفه کشاورزان و حمایت های دولت، با تأمین به موقع و توزیع گسترده و مصرف قابل توجه کودهای پایه کشاورزی، شاهد خودکفایی در تولید گندم بودیم که این دستاورد بزرگ، مرهون زحمات و تلاش های بی وقفه همه دست اندرکاران این زنجیره است.

مسئول روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم افزود: یکی از مهمترین عواملی که می تواند منجر به افزایش کمی و کیفی انواع محصولات کشاورزی شود، بهبود تغذیه گیاهی است.


برچسب ها: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی - خدمات حمایتی کشاورزی - کشاورزی - منابع طبیعی و محیط زیست - حمایت - کشاورزی پایدار - پایدار
آخرین اخبار سرویس:

تعهد به توسعه پایدار کشاورزی در استان قم

تعهد به توسعه پایدار کشاورزی در استان قم