مطالب مرتبط:
استاندار گیلان: چای سنواتی وارد چرخه مصرف نمی شود
ورود هرگونه چای سنواتی به بازار مصرف ممنوع است
یک گرم چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
مالک جدید استقلال تکلیف «خطیر» را روشن کرد
تکلیف نهایی یحیی با تراکتور مشخص شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 15:552024-04-27سياسي

تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه باشد


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه باشد، گفت: چای های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء شود.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه باشد، گفت: چای های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز هشتم اردیبهشت در دیدار با رییس هیات مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و گفت: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده های ایرانی جای داشته و مسئله چای سنواتی نباید موجب خدشه دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش های منطقی و عقلانی عنوان کرد و افزود: اراده همه مسئولان بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش های خصوصی و مردمی مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده، خاطرنشان کرد: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف شود.


برچسب ها: رییس کل دادگستری گیلان - حجت الاسلام والمسلمین - تعیین تکلیف - رییس کل دادگستری - دادگستری گیلان - گیلان - صادقی نیارکی
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه باشد

تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه باشد