مطالب مرتبط:
آب نمی خورید؟/ این 8 سبزی را بخورید
این سبزی را کنار برنج و پلو بخورید و بیماری قند خون را از بین ببرید+ هر روز مصرف شود
این زمان قهوه بخورید تا لاغر شوید!
آیا اضطراب زیادی دارید؟ این ویتامین ها را بخورید
تنها بمانید، بیشتر شیرینی می خورید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 09:052024-04-24پزشكي

آب نمی خورید؟؛ این 8 سبزی را بخورید


یک راه ساده برای هیدراته (پر آب) نگه داشتن بدن، افزودن سبزیجات تازه به رژیم غذایی است که سرشار از مواد مغذی و همچنین محتوای آب بالا هستند، - یک راه ساده برای هیدراته (پر آب) نگه داشتن بدن، افزودن سبزیجات تازه به رژیم غذایی است که سرشار از مواد مغذی و همچنین محتوای آب بالا هستند، در این مطلب به برخی از سبزیجات رایج که برای آبرسانی به بدن به طور طبیعی عالی هستند، اشاره شده است.

آب نه تنها مایع حیات که نیاز مبرم بدن برای حفظ و ارتقای سلامتی در همه سنین است بلکه به ویژه در فصل گرما که نیاز به هیدراتاسیون (آبرسانی) بیشتر می شود، اهمیت آن بیش از پیش افزایش می یابد چرا که در گرما بدن ما تمایل دارد آب بیشتری را از طریق تعریق در شرایط آب و هوایی سوزان از دست بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بدن ما همچنین به تغذیه کافی برای جبران مواد مغذی از دست رفته و حفظ تعادل الکترولیت ها نیاز دارد.

یک راه ساده برای هیدراته (پر آب) نگه داشتن بدن، افزودن سبزیجات تازه به رژیم غذایی است که سرشار از مواد مغذی و همچنین محتوای آب بالا هستند، در این مطلب به برخی از سبزیجات رایج که برای آبرسانی به بدن به طور طبیعی عالی هستند، اشاره شده است.

اهمیت سبزیجات آبرسان سبزیجاتی مانند خیار و کرفس دارای محتوای آب بالایی هستند و برای حفظ تعادل الکترولیت سالم ضروری هستند.


برچسب ها: مواد مغذی - سبزیجات - رژیم غذایی - سبزی - شرایط آب و هوایی - آبرسانی - نیاز
آخرین اخبار سرویس:

آب نمی خورید؟؛ این 8 سبزی را بخورید

آب نمی خورید؟؛ این 8 سبزی را بخورید