مطالب مرتبط:
تیم های عملیاتی هلال احمر بناب 5 گردشگر مفقود شده را پیدا کردند
اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان: روستاهایی که در محاصره آب هستند و راه ارتباطی آن ها قطع شده، از طریق بالگرد امدادرسانی شود
امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر به 28 هزار و 504 نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
مرد 25 ساله هندی یا عجیب ترین قد و وزن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 08:452024-04-21حوادث

ادامه جست وجوی تیم های هلال احمر زنجان برای یافتن مرد 60 ساله در طارم


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جست وجوی هلال احمر برای یافتن مرد 60 ساله در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم از بعدازظهر روز گذشته ادامه دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جست وجوی هلال احمر برای یافتن مرد 60 ساله در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم از بعدازظهر روز گذشته ادامه دارد.

حکمت اله هاشمی امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: گزارش مفقودی مرد 60 ساله ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت 15:30 اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جست و جوی این مفقودی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی های انجام شده نیز 2 تیم آنست ساعت 19 از پایگاه امدادی مرکز استان برای جست و جو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تا ساعت 23:55 جست و جوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و از ساعاتی قبل نیز مجدد این عملیات آغاز شده است.

وی همچنین در ادامه از برخورد یک دستگاه خودرو سواری رانا با پیکان در کیلومتر 55 جاده زنجان به چورزق خبر داد و افزود: این حادثه ساعت 19:22 توسط مردمی به ندای امداد اطلاع داده شد.


برچسب ها: هلال احمر - جمعیت هلال احمر - شهرستان طارم - استان زنجان - هلال - شهرستان - احمر
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جست وجوی تیم های هلال احمر زنجان برای یافتن مرد 60 ساله در طارم

ادامه جست وجوی تیم های هلال احمر زنجان برای یافتن مرد 60 ساله در طارم