مطالب مرتبط:
شناخت برترین های راند اول موتورکراس کشور در اهواز
مدیر مالی شهرداری اهواز، مدیرعامل سپاهان شد!
معاون مالی شهرداری اهواز، مدیرعامل سپاهان اصفهان شد! / قحط الرجال در فوتبال آماتوری ایران؛ مدیری که حتی تماشای فوتبال راهم دوست نداشت
نفرات برتر مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در اهواز مشخص شدند
معاون مالی شهرداری اهواز، مدیرعامل سپاهان اصفهان شد! / قحط الرجال در فوتبال آماتوری ایران؛ مدیر دهه شصتی که حتی تماشای فوتبال راهم دوست نداشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 11:252024-05-11سياسي

توضیحی درباره کند شدن فعالیت زنده گیری سگ های بلاصاحب در اهواز


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به کند شدن فعالیت تیم های زنده گیری سگ های بلاصاحب بر لزوم رفع کمبود داروی بیهوشی برای فعالیت در این زمینه تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به کند شدن فعالیت تیم های زنده گیری سگ های بلاصاحب بر لزوم رفع کمبود داروی بیهوشی برای فعالیت در این زمینه تاکید کرد.

حجت الله زارع زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت سگ های بلاصاحب اظهار کرد: مدتی است که شهرداری با کمبود شدید داروی کتامین (داروی بیهوشی) که برای زنده گیری سگ های بلاصاحب استفاده می شود، مواجه است و این مساله، روند کار را مشکل کرده است.

وی افزود: یادمان هست که وضعیت سگ های بلاصاحب در شهر اهواز در سال 1400 چگونه شده بود اما با اقدامات انجام شده در دو سال اخیر به وضعیت متعادلی رسیدیم و تلاش بر این است به حالت قبل برنگردیم.

عضو شورای شهر اهواز گفت: اکنون با توجه به کمبود شدید این دارو که گویا وارداتی است، فعالیت تیم هایی که زنده گیری سگ های بلاصاحب را انجام می دهند دچار مشکل شده است و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز باید در این زمینه بیشتر همکاری و پیگیری کند.

وی با اشاره به تاثیر زاد و ولد سگ های بلاصاحب در افزایش جمعیت این سگ ها در سطح معابر بیان کرد: کمبود و مشکل در تامین داروی بیهوشی دلیل کند شدن فعالیت اکیپ های


برچسب ها: سگ های بلاصاحب - شورای شهر اهواز - عضو شورای شهر - داروی بیهوشی - شهر اهواز - فعالیت - شورای شهر
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره کند شدن فعالیت زنده گیری سگ های بلاصاحب در اهواز

توضیحی درباره کند شدن فعالیت زنده گیری سگ های بلاصاحب در اهواز