مطالب مرتبط:
کدام زندانیان می توانند از پابند الکترونیکی استفاده کنند؟
تصاویر/ اجلاسی شهدای طلاب و روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد
سفر رییس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد
مهندسی در مقیاس میکرو برای کاهش دما در قطعات الکترونیکی
اژه ای: مسائل قضایی کهگیلویه و بویراحمد را برطرف می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 18:352024-05-14سياسي

استفاده حداکثری از پابند الکترونیکی برای کاهش جمعیت کیفری در کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان زندان ها در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از پابند الکترونیکی برای کاهش جمعیت کیفری در این استان خبر داد.

- رییس سازمان زندان ها در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از پابند الکترونیکی برای کاهش جمعیت کیفری در این استان خبر داد.

 رییس سازمان زندان ها با بیان اینکه به دنبال زیرپوشش قرار دادن زندانیان واجد شرایط با پابند الکترونیک هستیم، گفت: افراد واجد شرایط را قانون مشخص کرده و محکومانی که دارای جرایم 5 تا 8 هستند می توانند زیرپوشش پابند الکترونیکی قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، غلامعلی محمدی در بازدید از زندان شهرستان گچساران اظهار داشت: زندان شهرستان گچساران در محدود شهری قرار دارد که امیدواریم در خصوص انتقال زندان شهرستان گچساران به خارج از شهر تدابیر لازم را به کار بگیریم و این کار باید در راستای برنامه کلی سازمان عملیاتی بشود.

وی در ادامه در مورد توسعه اشتغال زندانیان عنوان کرد: توسعه اشتغال از اولویت های سازمان زندان ها به خصوص درسال جاری است و ما مترصد صنعتی سازی اشتغال هستیم و در استان کهگیلویه و بویراحمد هم در امتداد این سیاست ها فعالیت های شایان توجه ای در خصوص اشتغال زندانیان تدارک دیده شده است.


برچسب ها: پابند الکترونیکی - رییس سازمان زندان ها - کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - کاهش جمعیت کیفری - الکترونیک - شهرستان گچساران
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از پابند الکترونیکی برای کاهش جمعیت کیفری در کهگیلویه و بویراحمد

استفاده حداکثری از پابند الکترونیکی برای کاهش جمعیت کیفری در کهگیلویه و بویراحمد