مطالب مرتبط:
پشت پرده لغو کنسرت های تهران چیست؟
مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه اکسپو 2024| پخش زنده از ایران پرس
افتتاحیه ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی مازندران در ایران اکسپو 2024
حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی های صادراتی (ایران اکسپو 2024)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 14:502024-04-27فرهنگي

«ایران اکسپو» 5 کنسرت تهران را لغو کرد


به نظر می رسد تعداد 5 کنسرت در تهران که قرار بود در سالن های اسپیناس پالاس و میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شوند، به علت برگزاری رویداد «ایران اکسپو» در مجموعه نمایشگاه بین المللی لغو شدند، - به نظر می رسد تعداد 5 کنسرت در تهران که قرار بود در سالن های اسپیناس پالاس و میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شوند، به علت برگزاری رویداد ایران اکسپو در مجموعه نمایشگاه بین المللی لغو شدند، اگرچه که شاید بهتر بود پیش از برگزاری این رویداد تهمیدات لازم سنجیده می شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد ایران اکسپو از امروز 8 اردیبهشت آغاز شده و تا 12 اردیبهشت میزبان بیش از 2000 نفر از 80 کشور در محل نمایشگاه بین المللی خواهد بود.

در همین راستا اما نهادهای ذی صلاح دستور لغو کنسرت های موسیقی که قرار بود از 6 تا 12 اردیبهشت در دو سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و اسپیناس پالاس برگزار شوند را صادر کرده اند و بدین ترتیب برگزاری این کنسرت ها به تاریخ دیگری موکول شده است.

کنسرت هایی که لغو شده اند شامل کنسرت های مهدی احمدوند پنجشنبه 6 اردیبهشت، فرزاد فرزین جمعه 7 اردیبهشت (اسپیناس پالاس)، معین زندی دوشنبه 10 اردیبهشت، امید حاجیلی سه شنبه 11 اردیبهشت، کنسرت گرشا رضایی چهارشنبه 12 اردیبهشت می شوند؛ البته اجرای ناصر زینلی که قرار بود چهارشنبه 12 اردیبهشت در اسپین


برچسب ها: نمایشگاه بین المللی - بین المللی - نمایشگاه - برگزار - اردیبهشت - رویداد - قرار بود
آخرین اخبار سرویس:

«ایران اکسپو» 5 کنسرت تهران را لغو کرد

«ایران اکسپو» 5 کنسرت تهران را لغو کرد