مطالب مرتبط:
خطر فرونشست در کمین 150 مدرسه اصفهان
خطر فرونشست در 150 مدرسه اصفهان
خطر فرونشست در 150 مدرسه اصفهان/ 42 مدرسه تعطیل شد
خطر فرونشست در 150 مدرسه اصفهان/ 42 مدرسه تعطیل شد
خطر فرونشست در 150 مدرسه اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-04-30اجتماعي

خطر فرونشست در 150 مدرسه اصفهان


در استان  حدود 150 مدرسه تحت تاثیر فرونشست قرار گرفته اند که با اقدامات فنی، مهندسی انجام شده بخش عمده آنها همچنان مورد  استفاده قرار می گیرد و 42 مدرسه از روند آموزشی خارج شده که فضای برخی جایگزین شده است.

- مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به شناسایی هشت هزار و 30 کودک بازمانده از تحصیل در استان طی سال تحصیلی جاری گفت: اصفهان با جذب 98 درصد این کودکان برای ادامه تحصیل، رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدرضا ابراهیمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران همچنین از وجود 2 باب مدرسه ویژه کودکان کار فاقد اسناد هویتی در استان خبر داد و گفت: این مدارس توسط یکی از نیکوکاران و بنا بر استانداردهای روز احداث و مجهز شده است.

وی همچنین با اشاره به پدیده فرونشست دردستگاه تعلیم و تربیت اصفهان اعلام کرد: در زمان حاضر 150 باب مدرسه در استان تحت تاثیر این پدیده قرار دارند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بیشتر این مدارس در نواحی چهار، پنج، خانه اصفهان و بُرخوار قرار دارند، افزود: از این تعداد 42 مدرسه از روند آموزش خارج شده و دانش آموزان آنها برای ادامه تحصیل به مدارس دیگر انتقال یافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در شهرهای استان با کمبود فضای آموزشی مواجهیم، گفت: از 150 باب مدرسه متاثر از پدیده فرونشست در اس


برچسب ها: استان - مدرسه - اصفهان - فرونشست - کودک بازمانده از تحصیل - آموزش و پرورش اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

خطر فرونشست در 150 مدرسه اصفهان

خطر فرونشست در 150 مدرسه اصفهان