مطالب مرتبط:
تدابیر پلیس فتا برای ارتقای امنیت آزمون های کنکور
آخرین جزییات اقدامات پلیس فتا در خصوص افزایش امنیت کنکور سراسری
امنیت آزمون های کنکور سراسری امسال ارتقا یافته است
دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن پترزبورگ شد
ورود دبیر شورای عالی امنیت ملی به سن پترزبورگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 08:202024-04-24سياسي

کنکور زیر سایه امنیت


نوبت اول کنکور، فردا صبح برگزار می شود و به گفته مسئولان سازمان سنجش، امنیت برگزاری این آزمون که دغدغه مهم خانواده هاست با قدرت تأمین خواهد شد.

- نوبت اول کنکور، فردا صبح برگزار می شود و به گفته مسئولان سازمان سنجش، امنیت برگزاری این آزمون که دغدغه مهم خانواده هاست با قدرت تأمین خواهد شد.

کارشناسان توصیه های مهمی برای آرامش داوطلبان در شب کنکور ارائه می کنند که اجرای آنها می تواند گام مهمی در رسیدن به موفقیت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو گزارش نور نیوز از آخرین وضعیت کنکور و امنیت آن و نکات مهمی است که داوطلبان در شب کنکور باید توجه کنند: کمتر از 24 ساعت دیگر نوبت اول کنکور 1403 در سراسر کشور آغاز می شود و یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب برای ورود به دانشگاه باهم رقابت می کنند.

دراین ماراتن 63 درصد زن و 37 درصد مرد حضور دارند و حضور نزدیک به دو برابری زنان نسبت به مردان یکی از نکات جالب کنکور سال جاری است.

کنکور گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح و هنر و زبان های خارجی عصر پنجشنبه، و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه 7 اردیبهشت ماه در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

بیشترین داوطلبان مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی است و صبح روز جمعه 501 هزار و 810 داوطلب گروه علوم تجربی با یکدیگر رقابت خواهند


برچسب ها: کنکور - برگزار - امنیت - داوطلب - داوطلبان - برگزاری - خانواده
آخرین اخبار سرویس:

کنکور زیر سایه امنیت

کنکور زیر سایه امنیت